What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

Welcome to Our Forums. Once you've registered and logged in, you're primed to talk football, among other topics, with the sharpest and most experienced fantasy players on the internet.

*** SHARK POOL SURVIVOR : WEEK 3 *** (1 Viewer)

Jose_Cuervo

Footballguy
Tuna surprises ! and eliminates 32 survivors on Monday Night.

our casualties were 79 for the Week.

Remember only Survivors from Week 2 can participate...

Good Luck for Week 3.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Link : Week 2

---------------------------------------------------------------------------------------------------



Week 1 = 760 Participants

Week 2 = 371 Survivors

Week 3 = 292 Survivors need to reply

---------------------------------------------------------------------------------------------------

{ Updated through Page 9 }=====Survivors ready for Week 3 (  275  )=========================FBGuy-----Week 1-----Week 2---Week 3*Page 1* (  32  ) Bouncing Beatnik------Det---Min---KCTLEF316------Det---Min---GBrifkin------Car---GB---KCtangfoot------Car---Minwhefner------Det---GB---KCreg------Den---Oak---Minwilson2112------Den---Sea---IndCapybara------Car---Sea---NESir Psycho------Det---Min---KCRIM------Car---Oak---IndLowen1------Was---Oak---TBZasada------Atl---Sea---GBNorthDallasZero------Car---Oak---SFShooter McGavin------Det---MinHarald------SF---Min---GBdaingean------Det---Oak---NEwharf rat------Det---Min---Inddslaw------Car---Sea---GBheckmanm------Car---Min---KCp i------Den---Oak---SFMaximus------SF---GB---KCPsychology Kev------SF---Oak---GBRaging weasel------Det---GB---KCryoly------Car---Oak---GBLeo2228------Det---Min---KCshadyridr------SF---NO---KCtduncan------Det---Oak---GBgrif------SF---NO---GBglumpy------Det---Min---IndBad Mojo------SF---Min---GBAussie Cowboy------SF---Min---NEDewey Cheatem 'n' Howe------Atl---Buf---Min*Page 2* (  35  )Drunken Sailors------Det---Oak---GBMichiana Mayhem------Det---Oak---KCSid------Det---Oak---NEGoat Herders------Det---Min---KChabman------SF---Min---GB The Jerminator------Was---Min---GBpbaker------SF---Oak---IndBloom------Det---Min---KCred------Car---Min---NERyan the Bengal Fan------SF---Min---GBRes Ipsa Loquitur------SF---GB---KCSilver & Black------Ind---Oak---GBnerangers------Det---Sea---GBDBIsports------Pit---GB---KCbolldpt------SF---Min---GBCommish190------Det---NO---GBfreddyg------Car---Oak---GBIvanKaramazov------Det---Min---GBzoni------SF---Min---GBmojotech------Det---Oak---SFjrp77nj------Det---Min---GBDuke1948------Det---Min---GBMrKlaw------SF---GB---Indporkins------Det---Min---GBPsychopav------Det---Min---Indlivedodo------Den---Oak---GBCharley------Det---Oak---Indlrecupero------Car---Oak---GBgadkins------Det---Oak---NEOutnumbered------SF---Oak---Indsmf999------Det---Oak---SFDutch Kincade------Det---Sea---KCBlue Demon------SF---Min---IndGridIronTalk------Den---Min---TBblkgolf23------Det---Min---GB*Page 3* (  34  )TrondTTW------Det---Sea---GBDonnyT33------KC---Min---Indfridayfrenzy7------Den---Oak---KCmattyk008------Pit---Min---SFPAO------Car---Oak---KCpigskin pimp------Was---NO---KCblueshoe------SF---Sea---GB------Pigskin P------GBChiefsFan------Det---Min---KCdraco26------SF---NO---IndInfinite Justice------SF---Min---Inddjgeek------Car---Oak---GBShep------SF---Min---IndRaistlin_Majere------Det---Min---GBThe Indestructible------Pit---NO---KCOrganized Chaos------Det---Oak---SFJanus3------Ind---Oak---GBMaui Monster------Det---Min---GBPunkinDonuts------SF---Oak---GBneedanap------SF---Oak---Indjagchief------Den---NO---KCpaydrt------Car---Oak---GBdusty------Det---GB---SFnimsowner------Den---Min---TBTecumseh------Den---Oak---GBGiant------Atl---Oak---GBJohn Luck Pee Card------NYG---NO---KCBrothaMan------Det---Min---GBfavrefan1062------Car---NO---GBAndrew------SF---Oak---GBFaNaTiC------Was---Oak---MinLoan Sharks------Ind---Bal---SFdozer------Det---Sea---GBTitans01------Det---Oak---GBIceman03------TB---NO---KC*Page 4* (  35  )apalmer------Car---Min---GBLadyBeBop------SF---Min---IndReal Men of Football------Det---Min---GBH20g8------SF---NO---NENight Hawks------SF---Min---IndFootball Menace------Car---NO---SFWarrior Brother------Den---Min---SFBigChuck------Atl---Oak---KCHash Mark------Det---Min---Indmoose------Det---Oak---IndBruce Hammond------SF---Oak---IndFootballhead------SF---Oak---NESaint------SF---Min---Indhomebrumiester------Det---Sea---SFDa Beers------Det---Min---GBSchmegma------Det---GB---SFDon't Noonan------Det---Min---IndCapt Hook------Det---Min---Indnylan------SF---Min---GBFootball Stud------Det---Oak---KCSister Havana------Den---Oak---GBBrave Sir Robin------Det---Sea---KCRotoBW1------SF---Sea---KCThe Swarm------Car---Sea---SFred93zj------Det---Min---KCWaverunner------SF---Min---TBrawdog------Car---Min---IndEverwars Nerd------Car---Bal---NEPrince Myshkin------Det---Oak---KCRanethe------SF---Min---TBPoppaPump------Det---Min---IndSteel Dillo------Det---Sea---GBposty------Car---Min---GBpelican------SF---Min---NEjplvr------SF---Min---Ind*Page 5* (  34  )fatguyinalittlecoat------Sea---Min---IndHoosierboy------SF---Min---Inddickey moe------Car---GB---Indgoldentrout------Den---Oak---IndLagputter------Car---Oak---IndMarkuss Royal------Den---Min---GBGarrett------Den---Oak---MinMR Normandy------Was---Sea---NEFSUDOGS------SF---Oak---IndT.J.------Det---Oak---Indswoosh1------SF---Min---KCpmedina------Det---Min---KCFullback Fro------Det---Min---IndJohn Maddens Lunchbox------SF---Oak---NEmosesberg------SF---Min---KCArbitrator------Car---Min---SFwalki------SF---Oak---GBsgtcarter------Car---Oak---KCQuasiGuru------Car---Oak---GBAriakis------Det---Min---KCJethro------SF---Sea---KCKsquared------Det---Min---NERustyFA------SF---NO---GBfootballjunkieinthehouse------Car---Oak---GBDA RAIDERS------SF---Oak---NETibereas------Was---Sea---GBNucular George------SF---Min---GBjdog------Det---NO---GBLefty27------Car---Min---IndBobtender------Car---Oak---SFMemphis Mutiny------Was---Oak---KCFlatulator------Hou!---Oak---TBSnagglepus------Den---Min---GBHALtheCOW------Ind---Oak---Pit*Page 6* (  31  )Cojones------Det---Min---TBBlood Farmer------KC---NO---NESilverstreak------Den---Min---SFSaveFerrisB------Car---Min---IndNo Swammi------Det---Oak---SFNitty Ninjas------SF---NO---GBIdiot Boxer------Was---Oak---GBsmcindoe------Det---Oak---GBTimberman------Den---Sea---KCZalf------Det---Min---GBspudsfan------SF---Min---KCpigskinliquors------Det---Oak---IndLoganW------Det---Min---SFThe Imp------SF---Sea---IndDPRugby------SF---Min---BalBear Down------Car---Oak---GBhornsup------SF---Min---GByahtzee------Den---Min---IndCobraCmdr------Det---Min---KCGolden Valley Vipers------Det---GB---SFJazzman------Den---Sea---GBjoepro------Was---Oak---IndTheRegulator------SF---Min---NESteffy------Atl---Sea---GBdonnjuan------Car---Min---GBLock------Det---Min---GBmulliganm------Det---Oak---KCThorpe------SF---Oak---MiaEastBayFunk-----SF---Min---GBamphibianbri------SF---Min---NERaiders------SF---Oak---GB*Page 7* (  30  )FinsFanForever------Was---Min---GBrzrback77------Car---Min---SFwolfeman------Was---Min---GBdavegod2------Den---NO---KCwyattb------Pit---Oak---NEUPSman------Det---NO---NEBoneYardDog------SF---Min---PitRay------SF---Min---GBabrecher------Car---Min---SFNightshades------Det---Buf---KCmorehouse_slim------Det---Mia---MinUncle Quacky------Car---Min---IndDoubleDown------SF---Mia---KCCowher Power------SF---Oak---MinGIG2000------Den---Buf---GBWill------Det---Min---GBRandy West------SF---Min---GBZippy------Pit---Sea---SFTeam Smokin'------Det---Min---SFsandbagger------SF---Oak---IndSFBayDuck------Det---Oak---GBHarry Hood------Det---Oak---GBHexray------Car---Sea---Minmad bomber------Det---Min---GBblueruin------Det---NO---GBBuckeyed------Ind---Sea---GBDrunken Cowboy------Was---Sea---Indadamgraves------Den---Min---GBCCFunk------SF---Oak---IndPskov1420------SF---Sea---Ind*Page 8* (  29  )BigTuna------Car---Min---GBRaiderDebbie------Den---Sea---Indbulldawg34------Car---NO---KCLocal Hero #69------Den---Sea---GBHerc------Det---Min---GBRush------Car---Min---SFBudIce12pk------Pit---Min---Indghemd------Was---Min---IndThe Cold Hard Truth------SF---Sea---GBahmngrn30------Det---Oak---KCVillain------Det---Oak---NEffmaniac------Det---Min---IndBionic Eyeball------Det---Min---GBleif74------SF---Oak---KC1-2-many------SF---Sea---IndBAT1man------Den---Min---IndBillsIn200X------Det---Sea---Indjoffer------SF---Min---KCmagic819------Det---Oak---KC------whisk------Pitjuice------SF---Min---PitBulldozing Freight Train------SF---Min---IndAnother Freakin' Knowitall------Det---Min---GBHusker Power------Car---Min---KCVikingMan87------Car---Oak---KCtbone911t------Den---Min---PitAnderson's Council------Den---GB---KCAaronl5------Car---Oak---Indshakejackson------Den---GB---SFbuster cherry------SF---Min---GB*Page 9* (  15  )jmz------Car---Dal---KCEights------SF---Min---IndBuddah------Det---Min---IndTwilight------SF---NO---SeaShaft------SF---Min---SFThe Bear------Den---Mia---IndChaz McNulty------Sea---NO---SFShark------SF---Min---Pitfasteddie_21------Det---Sea---Minpedrov------Den---Min---KCChipped Beef on Turf------Det---Min---IndPolecat------SF---Min---IndDeuce------Car---Min---IndHuskydawg------Det---Min---GBchili------KC---Sea---Pit=====Survivors that need to reply for Week 3 ( 17 )=================FBGuy-----Week 1-----Week 2*Page 1* maulerscoach------Det---NO*Page 2* Festivus------Det---Oak*Page 3* NFZ------SF---BufGladiators------Det---Sea*Page 4* bigfishboy------SF---SeaLadyMo------SF---Min*Page 5* Fuzzy McGillicuddy------Det---Min*Page 6* Project Mayhem------SF---Sea*Page 7* hub city------Det---Seawebslinger------Ind---Sea*Page 8* kingoly27------Den---NOAUKidJoshH------Pit---SeaNeo------SF---NO*Page 9* Pigskin P------Det---OakSlider------SF---Min*Page 10*kak------SF---NO*Page 11* Memphis Foundry------Car---Oak---------------------------------------------------------------------------------------------------WEEK 3 Sunday, Sep. 21

Jacksonville at Indianapolis, 1:00 pm

Kansas City at Houston, 1:00 pm

Minnesota at Detroit, 1:00 pm

New Orleans at Tennessee, 1:00 pm

N.Y. Jets at New England, 1:00 pm

Pittsburgh at Cincinnati, 1:00 pm

Tampa Bay at Atlanta, 1:00 pm

Green Bay at Arizona, 4:05 pm

N.Y. Giants at Washington, 4:05 pm

St. Louis at Seattle, 4:05 pm

Baltimore at San Diego, 4:15 pm

Cleveland at San Francisco, 4:15 pm

Buffalo at Miami, 8:30 pm

Monday, Sep. 22

Oakland at Denver, 9:00 pm

Open date: Carolina, Chicago, Dallas, Philadelphia

_____________________________________________________________

 
Last edited by a moderator:
I'm out :rant: But great job from Quincy and that Dallas pass offense. Methinks the Giants will have some problems with the Skins if Dallas can do that to them. WOW!! Good luck all survivors :)

 
Week 1-SanFran over Chicago.....DoneWeek 2-Green Bay over Detroite....Mission accomplishedWeek 3-Kansas City over Houston....?????-Max

 
Wk 1 -- Det (Go Lions! :thumbup: )

Wk 2 -- Oak (whew!!! :sweatingbullets: )

Let's play it safe this week after that nail-biter...

Wk 3 -- Kansas City

 
I'm tempted to take Green Bay, but I may need them against the Lions or Bears later...

GOAT HERDERS - Det - Min - KANSAS CITY

HERD

 

Users who are viewing this thread

Top