What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

Welcome to Our Forums. Once you've registered and logged in, you're primed to talk football, among other topics, with the sharpest and most experienced fantasy players on the internet.

*** SHARK POOL SURVIVOR : WEEK 7 *** (1 Viewer)

Jose_Cuervo

Footballguy
Easy week... as every single contestant advances with the exception of a couple of people.

Well... Week 7 doesn't look easy, maybe a few people will pick the Cowboys now that they are on fire.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Link : Week 6

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Week 1 = 760 Participants

Week 2 = 371 Survivors

Week 3 = 292 Survivors

Week 4 = 158 Survivors

Week 5 = 141 Survivors

Week 6 = 92 Survivors

Week 7 = 90 Survivors need to reply

-------------------------------------------------------------------------------------------------

===Missed deadline (  1  )===================================FBGuy----Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5CobraCmdr------Det---Min---KC---SL---Dal===Lost Game ( 1 )========================================FBGuy----Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5---Wk6H20g8------SF---NO---NE---SL---Dal---Ind+++Updated through Page #1+++++++++++++++++++++++++++++++++===Survivors ready for Week 7 (  89    )===========================FBGuy---Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5---Wk6---Wk7*Page 1* ( 34 )pigskinliquors-----Det---Oak---Ind---SL---Dal---Ten---Seawhefner------Det---GB---KC---SL---SF---NO---Seareg------Den---Oak---Min---SL---SF---Bal---KCSir Psycho------Det---Min---KC---Den---Dal---Bal---SeaBloom------Det---Min---KC---Den---Buf---Ten---SeaFootball Stud------Det---Oak---KC---SL---Buf---Ten---SeaAussie Cowboy------SF---Min---NE---SL---Buf---Ten---HouDon't Noonan------Det---Min---Ind---SL---Buf---NO---SeaIceman03------TB---NO---KC---SL---Buf---Bal---DalTheRegulator------SF---Min---NE---Den---Buf---SL---SeaDonnyT33------KC---Min---Ind---Den---Dal---SL---SeaMichiana Mayhem-----Det---Oak---KC---Den---Dal---Bal---Seagoldentrout------Den---Oak---Ind---SL---Buf---NO---Baldaingean------Det---Oak---NE---SL---Buf---Ten---CleHoosierboy------SF---Min---Ind---Den---Buf---SL---SeaDeuce------Car---Min---Ind---Den---Buf---Ten---SeaMaximus------SF---GB---KC---SL---Buf---Bal---NYJDPRugby------SF---Min---Bal---SL---Buf---Sea---KCpigskin pimp------Was---NO---KC---Den---Buf---Ten---Seapmedina------Det---Min---KC---Den---Dal---NO---Clered------Car---Min---NE---GB---Dal---Bal---SeaPAO------Car---Oak---KC---SL---Buf---Ten---BalLadyBeBop-----SF---Min---Ind---Den---Buf---Mia---SeaFootballhead------SF---Oak---NE---Den---Car---TB---Seasgtcarter------Car---Oak---KC---Den---SF---Ten---SeaFaNaTiC------Was---Oak---Min---GB---Dal---Bal---NYJwilson2112------Den---Sea---Ind---KC---Dal---SL---TBwharf rat------Det---Min---Ind---SL---Car---Ten---Seadavegod2------Den---NO---KC---SL---SF---Ten---Seanimsowner------Den---Min---TB---GB---Buf---Bal---SeaVillain------Det---Oak---NE---Hou---Buf---Ten---SeaJohn Luck Pee Card-----NYG---NO---KC---SL---Buf---Ten---Seawyattb------Pit---Oak---NE---Den---Dal---SL---SeaShep------SF---Min---Ind---Den---Car---Bal---Sea***Page 2*** (  31  )Ariakis------Det---Min---KC---Den---Dal---Ten---SeaSaveFerrisB------Car---Min---Ind---Den---Buf---SL---SeaBrave Sir Robin------Det---Sea---KC---SL---SF---Ten---BalDBIsports------Pit---GB---KC---SL---SF---Ten---SeaPoppaPump------Det---Min---Ind---GB---Buf---Mia---KCRes Ipsa Loquitur-----SF---GB---KC---Den---Min---SL---SeaBruce Hammond------SF---Oak---Ind---SL---Car---NO---SeaThorpe------SF---Oak---Mia---Den---Buf---Ten---SeaDrunken Cowboy------Was---Sea---Ind---Den---SF---SL---CleEverwars Nerd------Car---Bal---NE---Hou---Buf---NO---MiaChiefsFan------Det---Min---KC---SL---Buf---Ten---Seaheckmanm------Car---Min---KC---Den---Buf---Ten---SeaGarrett------Den---Oak---Min---Car---Buf---SL---MiaFlatulator------Hou!---Oak---TB---Den---Buf---Ten---NORaging weasel------Det---GB---KC---Den---SF---Ten---Seapbaker------SF---Oak---Ind---SL---Buf---Ten---SeaBouncing Beatnik------Det---Min---KC---Den---Buf---Ten---Baldraco26------SF---NO---Ind---SL---Buf---Ten---SeaPskov1420------SF---Sea---Ind---Den---Dal---SL---TBsandbagger------SF---Oak---Ind---Den---Buf---NO---SeaNightshades------Det---Buf---KC---GB---Min---TB---DalRanethe------SF---Min---TB---Den---Buf---Bal---SeaRotoBW1------SF---Sea---KC---SL---Dal---Mia---Balneedanap------SF---Oak---Ind---Den---Buf---SL---SeaBudIce12pk------Pit---Min---Ind---Den---Buf---NO---SeaChipped Beef on Turf-----Det---Min---Ind---SL---Dal---Ten---SeaBAT1man------Den---Min---Ind---SL---Dal---Bal---TBjoepro------Was---Oak---Ind---SL---Buf---Ten---SeaBuddah------Det---Min---Ind---Den---Dal---Ten---SeaHexray------Car---Sea---Min---Den---Buf---Mia---Balspudsfan------SF---Min---KC---Den---Dal---Ten---Cle*Page 3* (  24   )Jethro------SF---Sea---KC---SL---Min---Ten---CleCojones------Det---Min---TB---GB---Dal---Mia---NOjplvr------SF---Min---Ind---SL---Dal---Ten---DetUncle Quacky-----Car---Min---Ind---Den---SF---NO---Seatbone911t------Den---Min---Pit---GB---SF---Ten---SeaOutnumbered------SF---Oak---Ind---Den---Min---SL---SeaMemphis Mutiny------Was---Oak---KC---GB---Buf---SL---SeaAnderson's Council-----Den---GB---KC---SL---SF---Ten---Sea1-2-many------SF---Sea---Ind---Hou---Buf---Bal---NOPrince Myshkin------Det---Oak---KC---SL---Buf---Ten---SeaCapt Hook------Det---Min---Ind---SL---Buf---NO---SeaThe Bear------Den---Mia---Ind---SL---Car---Ten---CleCCFunk------SF---Oak---Ind---Car---Dal---Ten---Cleleif74------SF---Oak---KC---GB---Dal---Mia---SeaEights------SF---Min---Ind---Den---Buf---SL---Seabulldawg34------Car---NO---KC---SL---Buf---Ten---Seajuice------SF---Min---Pit---Den---Buf---SL---Seamagic819------Det---Oak---KC---Den---Buf---SL---Seaffmaniac------Det---Min---Ind---SL---Dal---Ten---SeaT.J.------Det---Oak---Ind---SL---Dal---Bal---SeaAaronl5------Car---Oak---Ind---SL---Buf---NO---SeaShark------SF---Min---Pit---Oak---Buf---SL---CleCowher Power------SF---Oak---Min---Car---Phi---SL---SeaPolecat------SF---Min---Ind---Car---Dal---SL---Mia===Missed deadline  for Week 7 (  1   )===========================FBGuy----Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5---Wk6FSUDOGS------SF---Oak---Ind---Car---Buf---NO-------------------------------------------------------------------------------------------------

WEEK 7

-Sunday, Oct. 19

Baltimore at Cincinnati, 1:00 pm

Dallas at Detroit, 1:00 pm

Denver at Minnesota, 1:00 pm

Green Bay at St. Louis, 1:00 pm

New England at Miami, 1:00 pm

New Orleans at Atlanta, 1:00 pm

Philadelphia at N.Y. Giants, 1:00 pm

San Diego at Cleveland, 1:00 pm

Tennessee at Carolina, 1:00 pm

N.Y. Jets at Houston, 4:05 pm

Chicago at Seattle, 4:15 pm

Tampa Bay at San Francisco, 4:15 pm

Washington at Buffalo, 4:15 pm

-Monday, Oct. 20

Kansas City at Oakland, 9:00 pm

Open date: Arizona, Indianapolis, Jacksonville, Pittsburgh

_____________________________________________________________

 
Last edited by a moderator:
Michiana Mayhem------Det---Oak---KC---Den---Dal---Bal
I'll go with the conventional wisdom and pick the sea-birdies:Seattle over Da Bearzzz

Now watch this week be the week that the defense actually shows up, A. Thomas keeps it going, Kordell gets benched, and Chandler staggers in and lights up the 'Hawks who are lackluster after comin' off of last week.... :wall: :no: :hot:

 
Last edited by a moderator:
Going to go with my NEW YORK JETS this week.....very dangerous pick but if they have any designs on salvaging their season, they have to win this game....so Jets it is.-Max

 
KC Chiefs over Da Raiders of Oakland

edited because spelling teams correctly is good!

 
Last edited by a moderator:
Week 1: SFWeek 2: OakWeek 3: NEWeek 4: DenWeek 5: CarWeek 6: TBWeek 7: Seattle Seahawks over the puny Bears.I'm running out of good teams. :o

 
Week 7 - SeattleWeek 6 - TennesseeWeek 5 - San FranciscoWeek 4 - DenverWeek 3 - Kansas CityWeek 2 - OaklandWeek 1 - Carolina

 
wyattb------Pit---Oak---NE---Den---Dal---SLWeek7. Seattle I'm a little worried, but no ther games jump out at me.

 

Users who are viewing this thread

Top