What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

Welcome to Our Forums. Once you've registered and logged in, you're primed to talk football, among other topics, with the sharpest and most experienced fantasy players on the internet.

*** SHARK POOL SURVIVOR : WEEK 3 *** (1 Viewer)

Pack loses...

Niners go down...

Colts win!!!

Not too many of us remain, I'd guess. I may be dancing alone with Ms. BeBop in a few weeks.

 
Last edited by a moderator:
Final entries for Week 3 :

Code:
{ Updated through Page 9 }=====Survivors that replied for Week 3 (  276  )====================FBGuy-----Week 1-----Week 2---Week 3*Page 1* (  32  ) Bouncing Beatnik------Det---Min---KCTLEF316------Det---Min---GBrifkin------Car---GB---KCtangfoot------Car---Minwhefner------Det---GB---KCreg------Den---Oak---Minwilson2112------Den---Sea---IndCapybara------Car---Sea---NESir Psycho------Det---Min---KCRIM------Car---Oak---IndLowen1------Was---Oak---TBZasada------Atl---Sea---GBNorthDallasZero------Car---Oak---SFShooter McGavin------Det---MinHarald------SF---Min---GBdaingean------Det---Oak---NEwharf rat------Det---Min---Inddslaw------Car---Sea---GBheckmanm------Car---Min---KCp i------Den---Oak---SFMaximus------SF---GB---KCPsychology Kev------SF---Oak---GBRaging weasel------Det---GB---KCryoly------Car---Oak---GBLeo2228------Det---Min---KCshadyridr------SF---NO---KCtduncan------Det---Oak---GBgrif------SF---NO---GBglumpy------Det---Min---IndBad Mojo------SF---Min---GBAussie Cowboy------SF---Min---NEDewey Cheatem 'n' Howe------Atl---Buf---Min*Page 2* (  35  )Drunken Sailors------Det---Oak---GBMichiana Mayhem------Det---Oak---KCSid------Det---Oak---NEGoat Herders------Det---Min---KChabman------SF---Min---GB The Jerminator------Was---Min---GBpbaker------SF---Oak---IndBloom------Det---Min---KCred------Car---Min---NERyan the Bengal Fan------SF---Min---GBRes Ipsa Loquitur------SF---GB---KCSilver & Black------Ind---Oak---GBnerangers------Det---Sea---GBDBIsports------Pit---GB---KCbolldpt------SF---Min---GBCommish190------Det---NO---GBfreddyg------Car---Oak---GBIvanKaramazov------Det---Min---GBzoni------SF---Min---GBmojotech------Det---Oak---SFjrp77nj------Det---Min---GBDuke1948------Det---Min---GBMrKlaw------SF---GB---Indporkins------Det---Min---GBPsychopav------Det---Min---Indlivedodo------Den---Oak---GBCharley------Det---Oak---Indlrecupero------Car---Oak---GBgadkins------Det---Oak---NEOutnumbered------SF---Oak---Indsmf999------Det---Oak---SFDutch Kincade------Det---Sea---KCBlue Demon------SF---Min---IndGridIronTalk------Den---Min---TBblkgolf23------Det---Min---GB*Page 3* (  35  )TrondTTW------Det---Sea---GBDonnyT33------KC---Min---Indfridayfrenzy7------Den---Oak---KCmattyk008------Pit---Min---SFPAO------Car---Oak---KCpigskin pimp------Was---NO---KCblueshoe------SF---Sea---GBPigskin P------Det---Oak---GBChiefsFan------Det---Min---KCdraco26------SF---NO---IndInfinite Justice------SF---Min---Inddjgeek------Car---Oak---GBShep------SF---Min---IndRaistlin_Majere------Det---Min---GBThe Indestructible------Pit---NO---KCOrganized Chaos------Det---Oak---SFJanus3------Ind---Oak---GBMaui Monster------Det---Min---GBPunkinDonuts------SF---Oak---GBneedanap------SF---Oak---Indjagchief------Den---NO---KCpaydrt------Car---Oak---GBdusty------Det---GB---SFnimsowner------Den---Min---TBTecumseh------Den---Oak---GBGiant------Atl---Oak---GBJohn Luck Pee Card------NYG---NO---KCBrothaMan------Det---Min---GBfavrefan1062------Car---NO---GBAndrew------SF---Oak---GBFaNaTiC------Was---Oak---MinLoan Sharks------Ind---Bal---SFdozer------Det---Sea---GBTitans01------Det---Oak---GBIceman03------TB---NO---KC*Page 4* (  35  )apalmer------Car---Min---GBLadyBeBop------SF---Min---IndReal Men of Football------Det---Min---GBH20g8------SF---NO---NENight Hawks------SF---Min---IndFootball Menace------Car---NO---SFWarrior Brother------Den---Min---SFBigChuck------Atl---Oak---KCHash Mark------Det---Min---Indmoose------Det---Oak---IndBruce Hammond------SF---Oak---IndFootballhead------SF---Oak---NESaint------SF---Min---Indhomebrumiester------Det---Sea---SFDa Beers------Det---Min---GBSchmegma------Det---GB---SFDon't Noonan------Det---Min---IndCapt Hook------Det---Min---Indnylan------SF---Min---GBFootball Stud------Det---Oak---KCSister Havana------Den---Oak---GBBrave Sir Robin------Det---Sea---KCRotoBW1------SF---Sea---KCThe Swarm------Car---Sea---SFred93zj------Det---Min---KCWaverunner------SF---Min---TBrawdog------Car---Min---IndEverwars Nerd------Car---Bal---NEPrince Myshkin------Det---Oak---KCRanethe------SF---Min---TBPoppaPump------Det---Min---IndSteel Dillo------Det---Sea---GBposty------Car---Min---GBpelican------SF---Min---NEjplvr------SF---Min---Ind*Page 5* (  34  )fatguyinalittlecoat------Sea---Min---IndHoosierboy------SF---Min---Inddickey moe------Car---GB---Indgoldentrout------Den---Oak---IndLagputter------Car---Oak---IndMarkuss Royal------Den---Min---GBGarrett------Den---Oak---MinMR Normandy------Was---Sea---NEFSUDOGS------SF---Oak---IndT.J.------Det---Oak---Indswoosh1------SF---Min---KCpmedina------Det---Min---KCFullback Fro------Det---Min---IndJohn Maddens Lunchbox------SF---Oak---NEmosesberg------SF---Min---KCArbitrator------Car---Min---SFwalki------SF---Oak---GBsgtcarter------Car---Oak---KCQuasiGuru------Car---Oak---GBAriakis------Det---Min---KCJethro------SF---Sea---KCKsquared------Det---Min---NERustyFA------SF---NO---GBfootballjunkieinthehouse------Car---Oak---GBDA RAIDERS------SF---Oak---NETibereas------Was---Sea---GBNucular George------SF---Min---GBjdog------Det---NO---GBLefty27------Car---Min---IndBobtender------Car---Oak---SFMemphis Mutiny------Was---Oak---KCFlatulator------Hou!---Oak---TBSnagglepus------Den---Min---GBHALtheCOW------Ind---Oak---Pit*Page 6* (  31  )Cojones------Det---Min---TBBlood Farmer------KC---NO---NESilverstreak------Den---Min---SFSaveFerrisB------Car---Min---IndNo Swammi------Det---Oak---SFNitty Ninjas------SF---NO---GBIdiot Boxer------Was---Oak---GBsmcindoe------Det---Oak---GBTimberman------Den---Sea---KCZalf------Det---Min---GBspudsfan------SF---Min---KCpigskinliquors------Det---Oak---IndLoganW------Det---Min---SFThe Imp------SF---Sea---IndDPRugby------SF---Min---BalBear Down------Car---Oak---GBhornsup------SF---Min---GByahtzee------Den---Min---IndCobraCmdr------Det---Min---KCGolden Valley Vipers------Det---GB---SFJazzman------Den---Sea---GBjoepro------Was---Oak---IndTheRegulator------SF---Min---NESteffy------Atl---Sea---GBdonnjuan------Car---Min---GBLock------Det---Min---GBmulliganm------Det---Oak---KCThorpe------SF---Oak---MiaEastBayFunk-----SF---Min---GBamphibianbri------SF---Min---NERaiders------SF---Oak---GB*Page 7* (  30  )FinsFanForever------Was---Min---GBrzrback77------Car---Min---SFwolfeman------Was---Min---GBdavegod2------Den---NO---KCwyattb------Pit---Oak---NEUPSman------Det---NO---NEBoneYardDog------SF---Min---PitRay------SF---Min---GBabrecher------Car---Min---SFNightshades------Det---Buf---KCmorehouse_slim------Det---Mia---MinUncle Quacky------Car---Min---IndDoubleDown------SF---Mia---KCCowher Power------SF---Oak---MinGIG2000------Den---Buf---GBWill------Det---Min---GBRandy West------SF---Min---GBZippy------Pit---Sea---SFTeam Smokin'------Det---Min---SFsandbagger------SF---Oak---IndSFBayDuck------Det---Oak---GBHarry Hood------Det---Oak---GBHexray------Car---Sea---Minmad bomber------Det---Min---GBblueruin------Det---NO---GBBuckeyed------Ind---Sea---GBDrunken Cowboy------Was---Sea---Indadamgraves------Den---Min---GBCCFunk------SF---Oak---IndPskov1420------SF---Sea---Ind*Page 8* (  29  )BigTuna------Car---Min---GBRaiderDebbie------Den---Sea---Indbulldawg34------Car---NO---KCLocal Hero #69------Den---Sea---GBHerc------Det---Min---GBRush------Car---Min---SFBudIce12pk------Pit---Min---Indghemd------Was---Min---IndThe Cold Hard Truth------SF---Sea---GBahmngrn30------Det---Oak---KCVillain------Det---Oak---NEffmaniac------Det---Min---IndBionic Eyeball------Det---Min---GBleif74------SF---Oak---KC1-2-many------SF---Sea---IndBAT1man------Den---Min---IndBillsIn200X------Det---Sea---Indjoffer------SF---Min---KCmagic819------Det---Oak---KCjuice------SF---Min---PitBulldozing Freight Train------SF---Min---IndAnother Freakin' Knowitall------Det---Min---GBHusker Power------Car---Min---KCVikingMan87------Car---Oak---KCtbone911t------Den---Min---PitAnderson's Council------Den---GB---KCAaronl5------Car---Oak---Indshakejackson------Den---GB---SFbuster cherry------SF---Min---GB*Page 9* (  15  )jmz------Car---Dal---KCEights------SF---Min---IndBuddah------Det---Min---IndTwilight------SF---NO---SeaShaft------SF---Min---SFThe Bear------Den---Mia---IndChaz McNulty------Sea---NO---SFShark------SF---Min---Pitfasteddie_21------Det---Sea---Minpedrov------Den---Min---KCChipped Beef on Turf------Det---Min---IndPolecat------SF---Min---IndDeuce------Car---Min---IndHuskydawg------Det---Min---GBchili------KC---Sea---Pit=====Survivors that missed the deadline ( 16 )=====================FBGuy-----Week 1-----Week 2*Page 1* maulerscoach------Det---NO*Page 2* Festivus------Det---Oak*Page 3* NFZ------SF---BufGladiators------Det---Sea*Page 4* bigfishboy------SF---SeaLadyMo------SF---Min*Page 5* Fuzzy McGillicuddy------Det---Min*Page 6* Project Mayhem------SF---Sea*Page 7* hub city------Det---Seawebslinger------Ind---Sea*Page 8* kingoly27------Den---NOAUKidJoshH------Pit---SeaNeo------SF---NO*Page 9* Slider------SF---Min*Page 10*kak------SF---NO*Page 11* Memphis Foundry------Car---Oak===========Invalid entries : ( 1 )=============================------whisk------Pit
 
Week1 - SF

Week2 - Min

Week3 - TB

TAMPA BAY BUCCANEERS week3
WTG Bucs on to week4. Just at a quick Glance it looks like we will be down to about 160 players after the upsets of GB and SF. Way to Browns and Cards :thumbup:
 
Week 1 = 760 ParticipantsWeek 2 = 371 SurvivorsWeek 3 = 292 Survivors Week 4 = 158 Survivors---------------------------------------------------------------------------------------------------

Code:
----------Eliminated Week 3 ( 134   )------------------------------------------------------------Missed deadline ( 16 )FBGuy-----Week 1-----Week 2maulerscoach------Det---NOFestivus------Det---OakNFZ------SF---BufGladiators------Det---Seabigfishboy------SF---SeaLadyMo------SF---MinFuzzy McGillicuddy------Det---MinProject Mayhem------SF---Seahub city------Det---Seawebslinger------Ind---Seakingoly27------Den---NOAUKidJoshH------Pit---SeaNeo------SF---NOSlider------SF---Minkak------SF---NO Memphis Foundry------Car---Oak-Lost the game ( 118 )TLEF316------Det---Min---GBZasada------Atl---Sea---GBNorthDallasZero------Car---Oak---SFHarald------SF---Min---GBdslaw------Car---Sea---GBp i------Den---Oak---SFPsychology Kev------SF---Oak---GBtduncan------Det---Oak---GBgrif------SF---NO---GBryoly------Car---Oak---GBBad Mojo------SF---Min---GBDrunken Sailors------Det---Oak---GBhabman------SF---Min---GB The Jerminator------Was---Min---GBRyan the Bengal Fan------SF---Min---GBSilver & Black------Ind---Oak---GBnerangers------Det---Sea---GBbolldpt------SF---Min---GBCommish190------Det---NO---GBfreddyg------Car---Oak---GBIvanKaramazov------Det---Min---GBzoni------SF---Min---GBmojotech------Det---Oak---SFjrp77nj------Det---Min---GBDuke1948------Det---Min---GBporkins------Det---Min---GBlivedodo------Den---Oak---GBlrecupero------Car---Oak---GBsmf999------Det---Oak---SFblkgolf23------Det---Min---GBTrondTTW------Det---Sea---GBmattyk008------Pit---Min---SFblueshoe------SF---Sea---GBPigskin P------Det---Oak---GBdjgeek------Car---Oak---GBRaistlin_Majere------Det---Min---GBOrganized Chaos------Det---Oak---SFJanus3------Ind---Oak---GBMaui Monster------Det---Min---GBPunkinDonuts------SF---Oak---GBpaydrt------Car---Oak---GBdusty------Det---GB---SFTecumseh------Den---Oak---GBGiant------Atl---Oak---GBBrothaMan------Det---Min---GBfavrefan1062------Car---NO---GBAndrew------SF---Oak---GBLoan Sharks------Ind---Bal---SFdozer------Det---Sea---GBTitans01------Det---Oak---GBapalmer------Car---Min---GBReal Men of Football------Det---Min---GBFootball Menace------Car---NO---SFWarrior Brother------Den---Min---SFhomebrumiester------Det---Sea---SFDa Beers------Det---Min---GBSchmegma------Det---GB---SFnylan------SF---Min---GBSister Havana------Den---Oak---GBThe Swarm------Car---Sea---SFSteel Dillo------Det---Sea---GBposty------Car---Min---GBMarkuss Royal------Den---Min---GBArbitrator------Car---Min---SFwalki------SF---Oak---GBQuasiGuru------Car---Oak---GBRustyFA------SF---NO---GBfootballjunkieinthehouse------Car---Oak---GBTibereas------Was---Sea---GBNucular George------SF---Min---GBjdog------Det---NO---GBBobtender------Car---Oak---SFSnagglepus------Den---Min---GBSilverstreak------Den---Min---SFSaveFerrisB------Car---Min---IndNo Swammi------Det---Oak---SFNitty Ninjas------SF---NO---GBIdiot Boxer------Was---Oak---GBsmcindoe------Det---Oak---GBLoganW------Det---Min---SFZalf------Det---Min---GBBear Down------Car---Oak---GBhornsup------SF---Min---GBGolden Valley Vipers------Det---GB---SFJazzman------Den---Sea---GBSteffy------Atl---Sea---GBdonnjuan------Car---Min---GBLock------Det---Min---GBEastBayFunk-----SF---Min---GBRaiders------SF---Oak---GBFinsFanForever------Was---Min---GBrzrback77------Car---Min---SFwolfeman------Was---Min---GBRay------SF---Min---GBabrecher------Car---Min---SFGIG2000------Den---Buf---GBWill------Det---Min---GBRandy West------SF---Min---GBZippy------Pit---Sea---SFTeam Smokin'------Det---Min---SFSFBayDuck------Det---Oak---GBHarry Hood------Det---Oak---GBmad bomber------Det---Min---GBblueruin------Det---NO---GBBuckeyed------Ind---Sea---GBadamgraves------Den---Min---GBBigTuna------Car---Min---GBLocal Hero #69------Den---Sea---GBHerc------Det---Min---GBRush------Car---Min---SFThe Cold Hard Truth------SF---Sea---GBBionic Eyeball------Det---Min---GBAnother Freakin' Knowitall------Det---Min---GBshakejackson------Den---GB---SFbuster cherry------SF---Min---GBShaft------SF---Min---SFChaz McNulty------Sea---NO---SFHuskydawg------Det---Min---GB------Survivors for Week 4 ( 158 )---------------------------------------------------------FBGuy-----Week 1-----Week 2---Week 3*Page 1* Bouncing Beatnik------Det---Min---KCrifkin------Car---GB---KCtangfoot------Car---Min---NEwhefner------Det---GB---KCreg------Den---Oak---Minwilson2112------Den---Sea---IndCapybara------Car---Sea---NESir Psycho------Det---Min---KCRIM------Car---Oak---IndLowen1------Was---Oak---TBShooter McGavin------Det---Mindaingean------Det---Oak---NEwharf rat------Det---Min---Indheckmanm------Car---Min---KCMaximus------SF---GB---KCRaging weasel------Det---GB---KCLeo2228------Det---Min---KCshadyridr------SF---NO---KCglumpy------Det---Min---IndAussie Cowboy------SF---Min---NEDewey Cheatem 'n' Howe------Atl---Buf---Min*Page 2*Michiana Mayhem------Det---Oak---KCSid------Det---Oak---NEGoat Herders------Det---Min---KCpbaker------SF---Oak---IndBloom------Det---Min---KCred------Car---Min---NERes Ipsa Loquitur------SF---GB---KCDBIsports------Pit---GB---KCMrKlaw------SF---GB---IndPsychopav------Det---Min---IndCharley------Det---Oak---Indgadkins------Det---Oak---NEOutnumbered------SF---Oak---IndDutch Kincade------Det---Sea---KCBlue Demon------SF---Min---IndGridIronTalk------Den---Min---TB*Page 3* DonnyT33------KC---Min---Indfridayfrenzy7------Den---Oak---KCPAO------Car---Oak---KCpigskin pimp------Was---NO---KCChiefsFan------Det---Min---KCdraco26------SF---NO---IndInfinite Justice------SF---Min---IndShep------SF---Min---IndThe Indestructible------Pit---NO---KCneedanap------SF---Oak---Indjagchief------Den---NO---KCnimsowner------Den---Min---TBJohn Luck Pee Card------NYG---NO---KCFaNaTiC------Was---Oak---MinIceman03------TB---NO---KC*Page 4* LadyBeBop------SF---Min---IndH20g8------SF---NO---NENight Hawks------SF---Min---IndBigChuck------Atl---Oak---KCHash Mark------Det---Min---Indmoose------Det---Oak---IndBruce Hammond------SF---Oak---IndFootballhead------SF---Oak---NESaint------SF---Min---IndDon't Noonan------Det---Min---IndCapt Hook------Det---Min---IndFootball Stud------Det---Oak---KCBrave Sir Robin------Det---Sea---KCRotoBW1------SF---Sea---KCred93zj------Det---Min---KCWaverunner------SF---Min---TBrawdog------Car---Min---IndEverwars Nerd------Car---Bal---NEPrince Myshkin------Det---Oak---KCRanethe------SF---Min---TBPoppaPump------Det---Min---Indpelican------SF---Min---NEjplvr------SF---Min---Ind*Page 5* fatguyinalittlecoat------Sea---Min---IndHoosierboy------SF---Min---Inddickey moe------Car---GB---Indgoldentrout------Den---Oak---IndLagputter------Car---Oak---IndGarrett------Den---Oak---MinMR Normandy------Was---Sea---NEFSUDOGS------SF---Oak---IndT.J.------Det---Oak---Indswoosh1------SF---Min---KCpmedina------Det---Min---KCFullback Fro------Det---Min---IndJohn Maddens Lunchbox------SF---Oak---NEmosesberg------SF---Min---KCsgtcarter------Car---Oak---KCAriakis------Det---Min---KCJethro------SF---Sea---KCKsquared------Det---Min---NEDA RAIDERS------SF---Oak---NELefty27------Car---Min---IndMemphis Mutiny------Was---Oak---KCFlatulator------Hou!---Oak---TBHALtheCOW------Ind---Oak---Pit*Page 6* Cojones------Det---Min---TBBlood Farmer------KC---NO---NETimberman------Den---Sea---KCspudsfan------SF---Min---KCpigskinliquors------Det---Oak---IndThe Imp------SF---Sea---IndDPRugby------SF---Min---Balyahtzee------Den---Min---IndCobraCmdr------Det---Min---KCjoepro------Was---Oak---IndTheRegulator------SF---Min---NEmulliganm------Det---Oak---KCThorpe------SF---Oak---Miaamphibianbri------SF---Min---NE*Page 7* davegod2------Den---NO---KCwyattb------Pit---Oak---NEUPSman------Det---NO---NEBoneYardDog------SF---Min---PitNightshades------Det---Buf---KCmorehouse_slim------Det---Mia---MinUncle Quacky------Car---Min---IndDoubleDown------SF---Mia---KCCowher Power------SF---Oak---Minsandbagger------SF---Oak---IndHexray------Car---Sea---MinDrunken Cowboy------Was---Sea---IndCCFunk------SF---Oak---IndPskov1420------SF---Sea---Ind*Page 8* RaiderDebbie------Den---Sea---Indbulldawg34------Car---NO---KCBudIce12pk------Pit---Min---Indghemd------Was---Min---Indahmngrn30------Det---Oak---KCVillain------Det---Oak---NEffmaniac------Det---Min---Indleif74------SF---Oak---KC1-2-many------SF---Sea---IndBAT1man------Den---Min---IndBillsIn200X------Det---Sea---Indjoffer------SF---Min---KCmagic819------Det---Oak---KCjuice------SF---Min---PitBulldozing Freight Train------SF---Min---IndHusker Power------Car---Min---KCVikingMan87------Car---Oak---KCtbone911t------Den---Min---PitAnderson's Council------Den---GB---KCAaronl5------Car---Oak---Ind*Page 9* jmz------Car---Dal---KCEights------SF---Min---IndBuddah------Det---Min---IndTwilight------SF---NO---SeaThe Bear------Den---Mia---IndShark------SF---Min---Pitfasteddie_21------Det---Sea---Minpedrov------Den---Min---KCChipped Beef on Turf------Det---Min---IndPolecat------SF---Min---IndDeuce------Car---Min---Indchili------KC---Sea---Pit
 
Last edited by a moderator:
A quick check shows that 17 of the 158 survivors have already used Denver and can't take them at home vs Detroit. Not many decent choices this week. Rams v. Zona? Panthers v. Falcons? Raiders v. Chargers? Packers at Bears? Heh heh heh... who'd have the gonads to take the Pack on the road THIS week?! Not me.

 
Jose, you might want to edit the standings to show that I picked New England this week.You show me as advancing, but I only have two teams next to my name.

 

Users who are viewing this thread

Top