What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

*** SHARK POOL SURVIVOR : WEEK 7 *** (1 Viewer)

Bouncing Beatnik------Det---Min---KC---Den---Buf---TenMy choice : Baltimore over CincyChicago game - I smell trouble for Seattle if Crystal Chandelier can hold himself together for the whole game. Just a hunch...

Week 1: San Francisco 49ers

Week 2: Oakland Raiders

Week 3: Indianapolis Colts

Week 4: Denver Broncos

Week 5: Buffalo Bills

Week 6: New Orleans Saints

Week 7: Seattle Seahawks

SEATTLEweek 1- San Franciscoweek 2- Minnesotaweek 3- Tampa Bayweek 4- Denverweek 5- Buffaloweek 6- Baltimoreweek 7- SEATTLE

Week 1 = Broncos

Week 2 = Vikings

Week 3 = Colts

Week 4 = Rams

Week 5 = Cowboys

Week 6 = Ravens

Week 7 = Buccaneers :boxing: :thumbup:

Last edited by a moderator:
jplvr------SF---Min---Ind---SL---Dal---Ten--- New Orleans SaintsI hope I get knocked out this week. :bag: Falcons= :wall: :wall: :wall:

I want to be different just in case the Bears pull it off as a ton of guys would be knocked out, but I can't. Just don't see another that I feel good about. Give me the Seahawks.

jplvr------SF---Min---Ind---SL---Dal---Ten--- New Orleans Saints

I hope I get knocked out this week. :bag: Falcons= :wall: :wall: :wall:
I'd like to take the Detroit Lions instead this week. Taking an ever longer shot.

Shark------SF---Min---Pit---Oak---Buf---SL---ClevelandHoping for an upset in the other obvious pick....Anyone know why the time of my post is screwed up? It should be 10:55 am, but is reading 9:55 am????

Last edited by a moderator:
Final entries for Week 7 :

Code:
===Survivors playing Week 7 (  89    )============================FBGuy---Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5---Wk6---Wk7*Page 1* ( 34 )pigskinliquors-----Det---Oak---Ind---SL---Dal---Ten---Seawhefner------Det---GB---KC---SL---SF---NO---Seareg------Den---Oak---Min---SL---SF---Bal---KCSir Psycho------Det---Min---KC---Den---Dal---Bal---SeaBloom------Det---Min---KC---Den---Buf---Ten---SeaFootball Stud------Det---Oak---KC---SL---Buf---Ten---SeaAussie Cowboy------SF---Min---NE---SL---Buf---Ten---HouDon't Noonan------Det---Min---Ind---SL---Buf---NO---SeaIceman03------TB---NO---KC---SL---Buf---Bal---DalTheRegulator------SF---Min---NE---Den---Buf---SL---SeaDonnyT33------KC---Min---Ind---Den---Dal---SL---SeaMichiana Mayhem-----Det---Oak---KC---Den---Dal---Bal---Seagoldentrout------Den---Oak---Ind---SL---Buf---NO---Baldaingean------Det---Oak---NE---SL---Buf---Ten---CleHoosierboy------SF---Min---Ind---Den---Buf---SL---SeaDeuce------Car---Min---Ind---Den---Buf---Ten---SeaMaximus------SF---GB---KC---SL---Buf---Bal---NYJDPRugby------SF---Min---Bal---SL---Buf---Sea---KCpigskin pimp------Was---NO---KC---Den---Buf---Ten---Seapmedina------Det---Min---KC---Den---Dal---NO---Clered------Car---Min---NE---GB---Dal---Bal---SeaPAO------Car---Oak---KC---SL---Buf---Ten---BalLadyBeBop-----SF---Min---Ind---Den---Buf---Mia---SeaFootballhead------SF---Oak---NE---Den---Car---TB---Seasgtcarter------Car---Oak---KC---Den---SF---Ten---SeaFaNaTiC------Was---Oak---Min---GB---Dal---Bal---NYJwilson2112------Den---Sea---Ind---KC---Dal---SL---TBwharf rat------Det---Min---Ind---SL---Car---Ten---Seadavegod2------Den---NO---KC---SL---SF---Ten---Seanimsowner------Den---Min---TB---GB---Buf---Bal---SeaVillain------Det---Oak---NE---Hou---Buf---Ten---SeaJohn Luck Pee Card-----NYG---NO---KC---SL---Buf---Ten---Seawyattb------Pit---Oak---NE---Den---Dal---SL---SeaShep------SF---Min---Ind---Den---Car---Bal---Sea***Page 2*** (  31  )Ariakis------Det---Min---KC---Den---Dal---Ten---SeaSaveFerrisB------Car---Min---Ind---Den---Buf---SL---SeaBrave Sir Robin------Det---Sea---KC---SL---SF---Ten---BalDBIsports------Pit---GB---KC---SL---SF---Ten---SeaPoppaPump------Det---Min---Ind---GB---Buf---Mia---KCRes Ipsa Loquitur-----SF---GB---KC---Den---Min---SL---SeaBruce Hammond------SF---Oak---Ind---SL---Car---NO---SeaThorpe------SF---Oak---Mia---Den---Buf---Ten---SeaDrunken Cowboy------Was---Sea---Ind---Den---SF---SL---CleEverwars Nerd------Car---Bal---NE---Hou---Buf---NO---MiaChiefsFan------Det---Min---KC---SL---Buf---Ten---Seaheckmanm------Car---Min---KC---Den---Buf---Ten---SeaGarrett------Den---Oak---Min---Car---Buf---SL---MiaFlatulator------Hou!---Oak---TB---Den---Buf---Ten---NORaging weasel------Det---GB---KC---Den---SF---Ten---Seapbaker------SF---Oak---Ind---SL---Buf---Ten---SeaBouncing Beatnik------Det---Min---KC---Den---Buf---Ten---Baldraco26------SF---NO---Ind---SL---Buf---Ten---SeaPskov1420------SF---Sea---Ind---Den---Dal---SL---TBsandbagger------SF---Oak---Ind---Den---Buf---NO---SeaNightshades------Det---Buf---KC---GB---Min---TB---DalRanethe------SF---Min---TB---Den---Buf---Bal---SeaRotoBW1------SF---Sea---KC---SL---Dal---Mia---Balneedanap------SF---Oak---Ind---Den---Buf---SL---SeaBudIce12pk------Pit---Min---Ind---Den---Buf---NO---SeaChipped Beef on Turf-----Det---Min---Ind---SL---Dal---Ten---SeaBAT1man------Den---Min---Ind---SL---Dal---Bal---TBjoepro------Was---Oak---Ind---SL---Buf---Ten---SeaBuddah------Det---Min---Ind---Den---Dal---Ten---SeaHexray------Car---Sea---Min---Den---Buf---Mia---Balspudsfan------SF---Min---KC---Den---Dal---Ten---Cle*Page 3* (  24   )Jethro------SF---Sea---KC---SL---Min---Ten---CleCojones------Det---Min---TB---GB---Dal---Mia---NOjplvr------SF---Min---Ind---SL---Dal---Ten---DetUncle Quacky-----Car---Min---Ind---Den---SF---NO---Seatbone911t------Den---Min---Pit---GB---SF---Ten---SeaOutnumbered------SF---Oak---Ind---Den---Min---SL---SeaMemphis Mutiny------Was---Oak---KC---GB---Buf---SL---SeaAnderson's Council-----Den---GB---KC---SL---SF---Ten---Sea1-2-many------SF---Sea---Ind---Hou---Buf---Bal---NOPrince Myshkin------Det---Oak---KC---SL---Buf---Ten---SeaCapt Hook------Det---Min---Ind---SL---Buf---NO---SeaThe Bear------Den---Mia---Ind---SL---Car---Ten---CleCCFunk------SF---Oak---Ind---Car---Dal---Ten---Cleleif74------SF---Oak---KC---GB---Dal---Mia---SeaEights------SF---Min---Ind---Den---Buf---SL---Seabulldawg34------Car---NO---KC---SL---Buf---Ten---Seajuice------SF---Min---Pit---Den---Buf---SL---Seamagic819------Det---Oak---KC---Den---Buf---SL---Seaffmaniac------Det---Min---Ind---SL---Dal---Ten---SeaT.J.------Det---Oak---Ind---SL---Dal---Bal---SeaAaronl5------Car---Oak---Ind---SL---Buf---NO---SeaShark------SF---Min---Pit---Oak---Buf---SL---CleCowher Power------SF---Oak---Min---Car---Phi---SL---SeaPolecat------SF---Min---Ind---Car---Dal---SL---Mia===Missed deadline  for Week 7 (  1   )===========================FBGuy----Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5---Wk6FSUDOGS------SF---Oak---Ind---Car---Buf---NO_____________________________________________________________

Users who are viewing this thread

Back