What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Three orphaned teams in our 14 team dynasty league. $107 entry with top 3 teams getting payout ($600, $300, $100) + Division W ($100) Most pts $200 (1 Viewer)

JMStark

Footballguy
Three orphaned teams in our 14 team dynasty league.
$107 entry with top 3 teams getting payout ($600, $300, $100) + Division winners ($100) and Most points ($200).

TE Premium. Full Defense. Active league.

Teams are first come first take
All 3 teams have different draft picks or Multiple Draft picks for this draft
I'll post each team in the replies: Otherwise you can find the open teams in the League link below

Each teams draft picks
Open Team 2 - 1.11, 2.04, 3.02, 3.04, 3.10, 4.04, 4.08, 5.04
Open Team 3 - 2.01, 2.06, 2.08, 2.12, 3.01, 4.01, 5.01
Open Team 4 - 1.09, 1.12, 2.09, 2.13, 3.12, 3.13, 4.03, 4.06, 4.11, 4.12, 4.13, 5.03, 5.11, 5.12

Last edited:
Four orphaned teams in our 14 team dynasty league.
$107 entry with top 3 teams getting payout ($600, $300, $100) + Division winners ($100) and Most points ($200).​

All 4 teams have different draft picks or Multiple Draft picks for this draft
Open Team 1:

[td]Carr, Derek NOS QB (Q)[/td] [td]Darnold, Sam SEA QB[/td] [td]Lawrence, Trevor JAC QB (Q)[/td] [td]Smith, Geno LVR QB[/td] [td]Barkley, Saquon PHI RB[/td] [td]Hubbard, Chuba CAR RB[/td] [td]Mason, Jordan MIN RB (Q)[/td] [td]McCaffrey, Christian SFO RB[/td] [td]Miller, Kendre NOS RB (Q)[/td] [td]Vidal, Kimani LAC RB[/td] [td]Boutte, Kayshon NEP WR[/td] [td]Collins, Nico HOU WR[/td] [td]Douglas, Demario NEP WR[/td] [td]Godwin, Chris TBB WR (Q)[/td] [td]Jefferson, Justin MIN WR[/td] [td]London, Drake ATL WR[/td] [td]Olave, Chris NOS WR (Q)[/td] [td]Watson, Christian GBP WR (Q)[/td] [td]Wilson, Garrett NYJ WR[/td] [td]All, Erick CIN TE (Q)[/td] [td]Andrews, Mark BAL TE[/td] [td]Mayer, Michael LVR TE[/td] [td]Okonkwo, Chigoziem TEN TE[/td] [td]Sanders, Jason MIA PK[/td] [td]Allen, Jonathan MIN DT[/td] [td]Butler, Adam LVR DT[/td] [td]Carter, Jalen PHI DT[/td] [td]Dexter, Gervon CHI DT[/td] [td]Anderson, Will HOU DE[/td] [td]Hunter, Danielle HOU DE[/td] [td]Al-Shaair, Azeez HOU LB (Q)[/td] [td]Dodson, Tyrel MIA LB[/td] [td]Gray, Cedric TEN LB[/td] [td]Greenlaw, Dre DEN LB (Q)[/td] [td]Okereke, Bobby NYG LB (Q)[/td] [td]Strnad, Justin DEN LB[/td] [td]Walker, Anthony TBB LB[/td] [td]Wallace, Trevin CAR LB (Q)[/td] [td]Williams, Quincy NYJ LB[/td] [td]Amadi, Ugo NOS CB[/td] [td]Bates, Jessie ATL S[/td] [td]Brisker, Jaquan CHI S (Q)[/td] [td]Moehrig, Trevon CAR S[/td]
Open Team 2:
[td]Burrow, Joe CIN QB[/td] [td]Maye, Drake NEP QB[/td] [td]Wilson, Russell NYG QB[/td] [td]Corum, Blake LAR RB (Q)[/td] [td]Johnson, Roschon CHI RB[/td] [td]Jones, Aaron MIN RB[/td] [td]Moss, Zack CIN RB (Q)[/td] [td]Walker III, Kenneth SEA RB (Q)[/td] [td]Bourne, Kendrick NEP WR[/td] [td]Coleman, Keon BUF WR[/td] [td]Higgins, Tee CIN WR[/td] [td]Humphrey, Lil'Jordan NYG WR[/td] [td]Johnston, Quentin LAC WR[/td] [td]Kirk, Christian HOU WR (Q)[/td] [td]Polk, Ja'Lynn NEP WR (Q)[/td] [td]Robinson, Wan'Dale NYG WR[/td] [td]Gesicki, Mike CIN TE[/td] [td]Gray, Noah KCC TE[/td] [td]Hockenson, T.J. MIN TE[/td] [td]Sanders, Ja'Tavion CAR TE[/td] [td]Bates, Jake DET PK[/td] [td]Jones, Dre'Mont TEN DT[/td] [td]Turner, Kobie LAR DT[/td] [td]Wilkins, Christian LVR DT (Q)[/td] [td]Cooper, Jonathon DEN DE[/td] [td]Epenesa, A.J. BUF DE[/td] [td]Smith, Nolan PHI DE (Q)[/td] [td]Thibodeaux, Kayvon NYG DE[/td] [td]Turner, Dallas MIN DE[/td] [td]Anzalone, Alex DET LB[/td] [td]Bentley, Ja'Whaun FA LB (Q)[/td] [td]Bush, Devin CLE LB[/td] [td]Carlies, Jaylon IND LB[/td] [td]Cashman, Blake MIN LB[/td] [td]Colson, Junior LAC LB[/td] [td]Dennis, SirVocea TBB LB (Q)[/td] [td]Gay, Willie MIA LB[/td] [td]Milano, Matt BUF LB[/td] [td]Murray, Kenneth DAL LB[/td] [td]Diggs, Trevon DAL CB (Q)[/td] [td]Gonzalez, Christian NEP CB (Q)[/td] [td]Murphy, Byron MIN CB[/td] [td]Thompson, Jalen ARI S[/td] [td]Washington, Ar'Darius BAL S[/td] [td]Winfield, Antoine TBB S[/td]

Four orphaned teams in our 14 team dynasty league.
$107 entry with top 3 teams getting payout ($600, $300, $100) + Division winners ($100) and Most points ($200).

All 4 teams have different draft picks or Multiple Draft picks for this draft
I'll post each team in the replies
Open Team 3
[td]Cousins, Kirk ATL QB[/td] [td]Penix Jr., Michael ATL QB[/td] [td]Stroud, C.J. HOU QB[/td] [td]Badie, Tyler DEN RB[/td] [td]Conner, James ARI RB (Q)[/td] [td]Mostert, Raheem LVR RB[/td] [td]Robinson, Brian WAS RB[/td] [td]Tracy, Tyrone NYG RB[/td] [td]Wright, Jaylen MIA RB[/td] [td]Addison, Jordan MIN WR[/td] [td]Johnson, Diontae CLE WR[/td] [td]Mitchell, Adonai IND WR[/td] [td]Pierce, Alec IND WR[/td] [td]Reynolds, Josh NYJ WR[/td] [td]Shaheed, Rashid NOS WR (Q)[/td] [td]Waddle, Jaylen MIA WR[/td] [td]Washington, Malik MIA WR[/td] [td]Freiermuth, Pat PIT TE[/td] [td]LaPorta, Sam DET TE[/td] [td]Dicker, Cameron LAC PK[/td] [td]Bresee, Bryan NOS DT[/td] [td]Hargrave, Javon MIN DT[/td] [td]Jarrett, Grady CHI DT[/td] [td]Ogbah, Emmanuel JAC DT[/td] [td]Collins, Zaven ARI DE[/td] [td]Gary, Rashan GBP DE[/td] [td]Paye, Kwity IND DE[/td] [td]Van Ness, Lukas GBP DE[/td] [td]Barnes, Krys ARI LB[/td] [td]Clark, Damone DAL LB[/td] [td]Davis, Jamin NYJ LB[/td] [td]Liufau, Marist DAL LB[/td] [td]McMillan, Raekwon TEN LB[/td] [td]Singleton, Alex DEN LB (Q)[/td] [td]Spector, Baylon BUF LB (Q)[/td] [td]Speights, Omar LAR LB[/td] [td]White, Kyzir ARI LB[/td] [td]Alexander, Jaire GBP CB (Q)[/td] [td]Fuller, Kendall FA CB (Q)[/td] [td]Jackson, Donte LAC CB[/td] [td]Stephens, Brandon NYJ CB[/td] [td]Blankenship, Reed PHI S[/td] [td]Hamlin, Damar BUF S[/td] [td]Martin, Quan WAS S[/td] [td]Molden, Elijah LAC S (Q)[/td]

Open Team 4:
[td]Fields, Justin NYJ QB[/td] [td]Hurts, Jalen PHI QB[/td] [td]Rattler, Spencer NOS QB[/td] [td]Mitchell, Keaton BAL RB[/td] [td]Pacheco, Isiah KCC RB[/td] [td]Pollard, Tony TEN RB[/td] [td]White, Rachaad TBB RB[/td] [td]Aiyuk, Brandon SFO WR (Q)[/td] [td]Bateman, Rashod BAL WR[/td] [td]Brown, Marquise KCC WR[/td] [td]Burks, Treylon TEN WR (Q)[/td] [td]Doubs, Romeo GBP WR (Q)[/td] [td]Mims, Marvin DEN WR[/td] [td]Moore, D.J. CHI WR[/td] [td]Pittman, Michael IND WR[/td] [td]Tipton, Mason NOS WR[/td] [td]Vele, Devaughn DEN WR[/td] [td]Henry, Hunter NEP TE (Q)[/td] [td]Hudson, Tanner CIN TE[/td] [td]Kraft, Tucker GBP TE[/td] [td]Hopkins, Dustin CLE PK[/td] [td]McManus, Brandon GBP PK[/td] [td]Fiske, Braden LAR DT (Q)[/td] [td]Onwuzurike, Levi DET DT[/td] [td]Reed, Jarran SEA DT[/td] [td]White, Keion NEP DT[/td] [td]Wise, Deatrich WAS DT[/td] [td]Bosa, Joey BUF DE[/td] [td]Floyd, Leonard ATL DE[/td] [td]Lawrence, Demarcus SEA DE (Q)[/td] [td]Odeyingbo, Dayo CHI DE[/td] [td]Taylor, Darrell HOU DE[/td] [td]Andersen, Troy ATL LB (Q)[/td] [td]Dean, Nakobe PHI LB (Q)[/td] [td]Long Jr., David DET LB (Q)[/td] [td]Pratt, Germaine CIN LB[/td] [td]Tranquill, Drue KCC LB[/td] [td]Bland, DaRon DAL CB[/td] [td]Emerson, Martin CLE CB (Q)[/td] [td]Ward, Denzel CLE CB (Q)[/td] [td]Adams, Tony NYJ S[/td] [td]Cisco, Andre NYJ S[/td] [td]Clark, Chuck NYJ S (Q)[/td] [td]
Conner, Chamarri KCC S​
[/td]

Users who are viewing this thread

Back