What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

Welcome to Our Forums. Once you've registered and logged in, you're primed to talk football, among other topics, with the sharpest and most experienced fantasy players on the internet.

*** SHARK POOL SURVIVOR : WEEK 4 *** (1 Viewer)

Final entries for Week 4 :

Code:
{ Updated through Page 5 }===Survivors for Week 4 ( 148 )===========================FBGuy----Wk 1----Wk 2---Wk 3---Wk4*Page 1* ( 31 )glumpy------Det---Min---Ind---DenAussie Cowboy------SF---Min---NE---SLRotoBW1------SF---Sea---KC---SLreg------Den---Oak---Min---SLpelican------SF---Min---NE---DenLeo2228------Det---Min---KC---Denmulliganm------Det---Oak---KC---Dentangfoot------Car---Min---NE---SLfasteddie_21------Det---Sea---Min---DenBlue Demon------SF---Min---Ind---DenRIM------Car---Oak---Ind---SLTwilight------SF---NO---Sea---DenBloom------Det---Min---KC---Dendaingean------Det---Oak---NE---SLRes Ipsa Loquitur------SF---GB---KC---Denshadyridr------SF---NO---KC---Denrifkin------Car---GB---KC---DenSir Psycho------Det---Min---KC---DenDrunken Cowboy------Was---Sea---Ind---Densgtcarter------Car---Oak---KC---DenTheRegulator------SF---Min---NE---DenGridIronTalk------Den---Min---TB---SFKsquared------Det---Min---NE---DenThe Indestructible------Pit---NO---KC---GBJethro------SF---Sea---KC---SLgadkins------Det---Oak---NE---SLDeuce------Car---Min---Ind---Dengoldentrout------Den---Oak---Ind---SLFlatulator------Hou!---Oak---TB---DenLadyBeBop------SF---Min---Ind---DenRanethe------SF---Min---TB---Den*Page 2* ( 31 )Footballhead------SF---Oak---NE---DenEverwars Nerd------Car---Bal---NE---HouDBIsports------Pit---GB---KC---SLChiefsFan------Det---Min---KC---SLpmedina------Det---Min---KC---Denmoose------Det---Oak---Ind---Denfridayfrenzy7------Den---Oak---KC---SLwhefner------Det---GB---KC---SLMemphis Mutiny------Was---Oak---KC---GBPsychopav------Det---Min---Ind---SLamphibianbri------SF---Min---NE---DenThe Imp------SF---Sea---Ind---SLsandbagger------SF---Oak---Ind---DenPAO------Car---Oak---KC---SLAriakis------Det---Min---KC---DenNightshades------Det---Buf---KC---GBJohn Luck Pee Card------NYG---NO---KC---SLFSUDOGS------SF---Oak---Ind---CarFullback Fro------Det---Min---Ind---GBDonnyT33------KC---Min---Ind---DenShep------SF---Min---Ind---Denswoosh1------SF---Min---KC---DenFaNaTiC------Was---Oak---Min---GBheckmanm------Car---Min---KC---DenShark------SF---Min---Pit---Oaknimsowner------Den---Min---TB---GBH20g8------SF---NO---NE---SLNight Hawks------SF---Min---Ind---BufBlood Farmer------KC---NO---NE---Denwilson2112------Den---Sea---Ind---KCOutnumbered------SF---Oak---Ind---Den*Page 3* (  33  )Villain------Det---Oak---NE---Houjoffer------SF---Min---KC---Carwyattb------Pit---Oak---NE---DenBrave Sir Robin------Det---Sea---KC---SLSaveFerrisB------Car---Min---Ind---DenWaverunner------SF---Min---TB---GBJohn Maddens Lunchbox------SF---Oak---NE---CleMaximus------SF---GB---KC---SLLagputter------Car---Oak---Ind---NYJpigskinliquors------Det---Oak---Ind---SLjplvr------SF---Min---Ind---SLDewey Cheatem 'n' Howe------Atl---Buf---Min---Cledickey moe------Car---GB---Ind---DalCapybara------Car---Sea---NE---SLpbaker------SF---Oak---Ind---SLThorpe------SF---Oak---Mia---DenDon't Noonan------Det---Min---Ind---SLDutch Kincade------Det---Sea---KC---CarBruce Hammond------SF---Oak---Ind---SLred------Car---Min---NE---GBBigChuck------Atl---Oak---KC---GBHoosierboy------SF---Min---Ind---DenBuddah------Det---Min---Ind---Dendraco26------SF---NO---Ind---SLPrince Myshkin------Det---Oak---KC---SLIceman03------TB---NO---KC---SLSaint------SF---Min---Ind---GBCojones------Det---Min---TB---GBFootball Stud------Det---Oak---KC---SLBoneYardDog------SF---Min---Pit---Denred93zj------Det---Min---KC---Denneedanap------SF---Oak---Ind---DenCCFunk------SF---Oak---Ind---Car*Page 4*  (  33  )Raging weasel------Det---GB---KC---Denjoepro------Was---Oak---Ind---SLghemd------Was---Min---Ind---DenChipped Beef on Turf------Det---Min---Ind---SLDPRugby------SF---Min---Bal---SLyahtzee------Den---Min---Ind---SLGoat Herders------Det---Min---KC---DenCowher Power------SF---Oak---Min---CarPoppaPump------Det---Min---Ind---GBVikingMan87------Car---Oak---KC---GBfatguyinalittlecoat------Sea---Min---Ind---NYJBouncing Beatnik------Det---Min---KC---DenDoubleDown------SF---Mia---KC---DenGarrett------Den---Oak---Min---Carmagic819------Det---Oak---KC---Dendavegod2------Den---NO---KC---SLAnderson's Council------Den---GB---KC---SLCapt Hook------Det---Min---Ind---SLBulldozing Freight Train------SF---Min---Ind---Denmosesberg------SF---Min---KC---Denjmz------Car---Dal---KC---Waspigskin pimp------Was---NO---KC---Denwharf rat------Det---Min---Ind---SLUncle Quacky------Car---Min---Ind---DenHexray------Car---Sea---Min---Denjuice------SF---Min---Pit---DenHash Mark------Det---Min---Ind---SLMichiana Mayhem------Det---Oak---KC---DenBudIce12pk------Pit---Min---Ind---Denffmaniac------Det---Min---Ind---SLjagchief------Den---NO---KC---SLHusker Power------Car---Min---KC---DenLefty27------Car---Min---Ind---Den*Page 5* ( 19  )DA RAIDERS------SF---Oak---NE---DenRaiderDebbie------Den---Sea---Ind---SLUPSman------Det---NO---NE---SLT.J.------Det---Oak---Ind---SLspudsfan------SF---Min---KC---Denleif74------SF---Oak---KC---GBrawdog------Car---Min---Ind---GBahmngrn30------Det---Oak---KC---SLBAT1man------Den---Min---Ind---SLtbone911t------Den---Min---Pit---GBCobraCmdr------Det---Min---KC---SLThe Bear------Den---Mia---Ind---SLbulldawg34------Car---NO---KC---SLchili------KC---Sea---Pit---WasEights------SF---Min---Ind---Den1-2-many------SF---Sea---Ind---HouBillsIn200X------Det---Sea---Ind---BufPskov1420------SF---Sea---Ind---DenPolecat------SF---Min---Ind---CarAaronl5------Car---Oak---Ind---SL------No show, no call  ( 10 )----------------------------------------------------------------FBGuy-----Week 1-----Week 2---Week 3Lowen1------Was---Oak---TBSid------Det---Oak---NEMrKlaw------SF---GB---IndCharley------Det---Oak---IndInfinite Justice------SF---Min---IndMR Normandy------Was---Sea---NEHALtheCOW------Ind---Oak---PitTimberman------Den---Sea---KCmorehouse_slim------Det---Mia---Minpedrov------Den---Min---KC

Last edited by a moderator:
I guess I'm pulling for the Chicago win I think is going to happen tomorrow night as most of the people survived this week. I still can't believe KC pulled that one out of there ### as their defense was worn the #### out and thought more peopel might have had them than did.

Jose I made a change on Staurday before the games started

I origonally had Den but changed to GB can you change it do that I still have Den to choose from thanks

Waverunner------SF---Min---TB---Den

Waverunner------SF---MIN---TB--GB

Users who are viewing this thread