I would like to change my pick this week. Original post on page two picked Indi (too many injuries)Please change to Miami.Indianapolis
===Survivors ready for Week 6 ( 91 )===========================FBGuy----Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5---Wk6*Page 1* ( 32 )reg------Den---Oak---Min---SL---SF---BalAussie Cowboy------SF---Min---NE---SL---Buf---TenSir Psycho------Det---Min---KC---Den---Dal---BalRes Ipsa Loquitur------SF---GB---KC---Den---Min---SLMaximus------SF---GB---KC---SL---Buf---BalDeuce------Car---Min---Ind---Den---Buf---TenChiefsFan------Det---Min---KC---SL---Buf---TenPskov1420------SF---Sea---Ind---Den---Dal---SLDBIsports------Pit---GB---KC---SL---SF---TenDPRugby------SF---Min---Bal---SL---Buf---SeaShark------SF---Min---Pit---Oak---Buf---SLsandbagger------SF---Oak---Ind---Den---Buf---NODon't Noonan------Det---Min---Ind---SL---Buf---NOPoppaPump------Det---Min---Ind---GB---Buf---Miagoldentrout------Den---Oak---Ind---SL---Buf---NOwhefner------Det---GB---KC---SL---SF---NOHoosierboy------SF---Min---Ind---Den---Buf---SLBloom------Det---Min---KC---Den---Buf---Tendaingean------Det---Oak---NE---SL---Buf---Tenpigskin pimp------Was---NO---KC---Den---Buf---TenLadyBeBop------SF---Min---Ind---Den---Buf---MiaBuddah------Det---Min---Ind---Den---Dal---Tendraco26------SF---NO---Ind---SL---Buf---Tenwyattb------Pit---Oak---NE---Den---Dal---SLFootball Stud------Det---Oak---KC---SL---Buf---TenIceman03------TB---NO---KC---SL---Buf---Balnimsowner------Den---Min---TB---GB---Buf---BalPrince Myshkin------Det---Oak---KC---SL---Buf---TenTheRegulator------SF---Min---NE---Den---Buf---SLheckmanm------Car---Min---KC---Den---Buf---TenFaNaTiC------Was---Oak---Min---GB---Dal---BalThorpe------SF---Oak---Mia---Den---Buf---Ten*Page 2* ( 34 )John Luck Pee Card------NYG---NO---KC---SL---Buf---TenBudIce12pk------Pit---Min---Ind---Den---Buf---NOFlatulator------Hou!---Oak---TB---Den---Buf---TenShep------SF---Min---Ind---Den---Car---BalGarrett------Den---Oak---Min---Car---Buf---SLJethro------SF---Sea---KC---SL---Min---TenVillain------Det---Oak---NE---Hou---Buf---TenBrave Sir Robin------Det---Sea---KC---SL---SF---TenFootballhead------SF---Oak---NE---Den---Car---TBNightshades------Det---Buf---KC---GB---Min---TBEverwars Nerd------Car---Bal---NE---Hou---Buf---NOSaveFerrisB------Car---Min---Ind---Den---Buf---SLMichiana Mayhem------Det---Oak---KC---Den---Dal---Balwharf rat------Det---Min---Ind---SL---Car---Tensgtcarter------Car---Oak---KC---Den---SF---Tenpbaker------SF---Oak---Ind---SL---Buf---TenBouncing Beatnik------Det---Min---KC---Den---Buf---Tenwilson2112------Den---Sea---Ind---KC---Dal---SLMemphis Mutiny------Was---Oak---KC---GB---Buf---SLAriakis------Det---Min---KC---Den---Dal---TenRotoBW1------SF---Sea---KC---SL---Dal---Miapigskinliquors------Det---Oak---Ind---SL---Dal---TenOutnumbered------SF---Oak---Ind---Den---Min---SLred------Car---Min---NE---GB---Dal---BalH20g8------SF---NO---NE---SL---Dal---Inddavegod2------Den---NO---KC---SL---SF---TenDonnyT33------KC---Min---Ind---Den---Dal---SLjuice------SF---Min---Pit---Den---Buf---SLCowher Power------SF---Oak---Min---Car---Phi---SLCapt Hook------Det---Min---Ind---SL---Buf---NOPAO------Car---Oak---KC---SL---Buf---Tenmagic819------Det---Oak---KC---Den---Buf---SLHexray------Car---Sea---Min---Den---Buf---MiaCojones------Det---Min---TB---GB---Dal---Mia*Page 3* ( 25 )Bruce Hammond------SF---Oak---Ind---SL---Car---NOjplvr------SF---Min---Ind---SL---Dal---TenAnderson's Council------Den---GB---KC---SL---SF---TenBAT1man------Den---Min---Ind---SL---Dal---Baljoepro------Was---Oak---Ind---SL---Buf---TenRaging weasel------Det---GB---KC---Den---SF---TenRanethe------SF---Min---TB---Den---Buf---BalDrunken Cowboy------Was---Sea---Ind---Den---SF---SLneedanap------SF---Oak---Ind---Den---Buf---SLbulldawg34------Car---NO---KC---SL---Buf---Tenpmedina------Det---Min---KC---Den---Dal---NOtbone911t------Den---Min---Pit---GB---SF---TenUncle Quacky------Car---Min---Ind---Den---SF---NOChipped Beef on Turf------Det---Min---Ind---SL---Dal---TenFSUDOGS------SF---Oak---Ind---Car---Buf---NOspudsfan------SF---Min---KC---Den---Dal---Tenleif74------SF---Oak---KC---GB---Dal---MiaCCFunk------SF---Oak---Ind---Car---Dal---Tenffmaniac------Det---Min---Ind---SL---Dal---TenT.J.------Det---Oak---Ind---SL---Dal---BalEights------SF---Min---Ind---Den---Buf---SL1-2-many------SF---Sea---Ind---Hou---Buf---BalThe Bear------Den---Mia---Ind---SL---Car---TenPolecat------SF---Min---Ind---Car---Dal---SLAaronl5------Car---Oak---Ind---SL---Buf---NO===Missed deadline ( 1 )====================================FBGuy----Wk1----Wk2---Wk 3---Wk4---Wk5*Page 4* CobraCmdr------Det---Min---KC---SL---Dal
GB missing the deadline teams. They always seem to find a way to lose the close ones. Every single contestant advances with a Rams victory.I guess this week was easy to pick?![]()
All except H20g8 that is.H20g8------SF---NO---NE---SL---Dal---Ind

I thought he'd never leave.All except H20g8 that is.Every single contestant advances with a Rams victory.I guess this week was easy to pick?![]()
![]()