What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

Welcome to Our Forums. Once you've registered and logged in, you're primed to talk football, among other topics, with the sharpest and most experienced fantasy players on the internet.

*** SHARK POOL SURVIVOR : WEEK 4 *** (1 Viewer)

Jose_Cuervo

Footballguy
Packers lost... Niners go down and also 134 more of our participants.

The road doesn't get any easier for Week 4.

Remember only Survivors from Week 3 can participate.

-Good Luck

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Link : Week 3

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 1 = 760 Participants

Week 2 = 371 Survivors

Week 3 = 292 Survivors

Week 4 = 158 Survivors need to reply

---------------------------------------------------------------------------------------------------

{ Updated through Page 5 }===Survivors ready for Week 4 ( 148 )===========================FBGuy----Wk 1-----Wk 2---Wk 3---Wk 4*Page 1* ( 31 )glumpy------Det---Min---Ind---DenAussie Cowboy------SF---Min---NE---SLRotoBW1------SF---Sea---KC---SLreg------Den---Oak---Min---SLpelican------SF---Min---NE---DenLeo2228------Det---Min---KC---Denmulliganm------Det---Oak---KC---Dentangfoot------Car---Min---NE---SLfasteddie_21------Det---Sea---Min---DenBlue Demon------SF---Min---Ind---DenRIM------Car---Oak---Ind---SLTwilight------SF---NO---Sea---DenBloom------Det---Min---KC---Dendaingean------Det---Oak---NE---SLRes Ipsa Loquitur------SF---GB---KC---Denshadyridr------SF---NO---KC---Denrifkin------Car---GB---KC---DenSir Psycho------Det---Min---KC---DenDrunken Cowboy------Was---Sea---Ind---Densgtcarter------Car---Oak---KC---DenTheRegulator------SF---Min---NE---DenGridIronTalk------Den---Min---TB---SFKsquared------Det---Min---NE---DenThe Indestructible------Pit---NO---KC---GBJethro------SF---Sea---KC---SLgadkins------Det---Oak---NE---SLDeuce------Car---Min---Ind---Dengoldentrout------Den---Oak---Ind---SLFlatulator------Hou!---Oak---TB---DenLadyBeBop------SF---Min---Ind---DenRanethe------SF---Min---TB---Den*Page 2* ( 31 )Footballhead------SF---Oak---NE---DenEverwars Nerd------Car---Bal---NE---HouDBIsports------Pit---GB---KC---SLChiefsFan------Det---Min---KC---SLpmedina------Det---Min---KC---Denmoose------Det---Oak---Ind---Denfridayfrenzy7------Den---Oak---KC---SLwhefner------Det---GB---KC---SLMemphis Mutiny------Was---Oak---KC---GBPsychopav------Det---Min---Ind---SLamphibianbri------SF---Min---NE---DenThe Imp------SF---Sea---Ind---SLsandbagger------SF---Oak---Ind---DenPAO------Car---Oak---KC---SLAriakis------Det---Min---KC---DenNightshades------Det---Buf---KC---GBJohn Luck Pee Card------NYG---NO---KC---SLFSUDOGS------SF---Oak---Ind---CarFullback Fro------Det---Min---Ind---GBDonnyT33------KC---Min---Ind---DenShep------SF---Min---Ind---Denswoosh1------SF---Min---KC---DenFaNaTiC------Was---Oak---Min---GBheckmanm------Car---Min---KC---DenShark------SF---Min---Pit---Oaknimsowner------Den---Min---TB---GBH20g8------SF---NO---NE---SLNight Hawks------SF---Min---Ind---BufBlood Farmer------KC---NO---NE---Denwilson2112------Den---Sea---Ind---KCOutnumbered------SF---Oak---Ind---Den*Page 3* (  33  )Villain------Det---Oak---NE---Houjoffer------SF---Min---KC---Carwyattb------Pit---Oak---NE---DenBrave Sir Robin------Det---Sea---KC---SLSaveFerrisB------Car---Min---Ind---DenWaverunner------SF---Min---TB---DenJohn Maddens Lunchbox------SF---Oak---NE---CleMaximus------SF---GB---KC---SLLagputter------Car---Oak---Ind---NYJpigskinliquors------Det---Oak---Ind---SLjplvr------SF---Min---Ind---SLDewey Cheatem 'n' Howe------Atl---Buf---Min---Cledickey moe------Car---GB---Ind---DalCapybara------Car---Sea---NE---SLpbaker------SF---Oak---Ind---SLThorpe------SF---Oak---Mia---DenDon't Noonan------Det---Min---Ind---SLDutch Kincade------Det---Sea---KC---CarBruce Hammond------SF---Oak---Ind---SLred------Car---Min---NE---GBBigChuck------Atl---Oak---KC---GBHoosierboy------SF---Min---Ind---DenBuddah------Det---Min---Ind---Dendraco26------SF---NO---Ind---SLPrince Myshkin------Det---Oak---KC---SLIceman03------TB---NO---KC---SLSaint------SF---Min---Ind---GBCojones------Det---Min---TB---GBFootball Stud------Det---Oak---KC---SLBoneYardDog------SF---Min---Pit---Denred93zj------Det---Min---KC---Denneedanap------SF---Oak---Ind---DenCCFunk------SF---Oak---Ind---Car*Page 4*  (  33  )Raging weasel------Det---GB---KC---Denjoepro------Was---Oak---Ind---SLghemd------Was---Min---Ind---DenChipped Beef on Turf------Det---Min---Ind---SLDPRugby------SF---Min---Bal---SLyahtzee------Den---Min---Ind---SLGoat Herders------Det---Min---KC---DenCowher Power------SF---Oak---Min---CarPoppaPump------Det---Min---Ind---GBVikingMan87------Car---Oak---KC---GBfatguyinalittlecoat------Sea---Min---Ind---NYJBouncing Beatnik------Det---Min---KC---DenDoubleDown------SF---Mia---KC---DenGarrett------Den---Oak---Min---Carmagic819------Det---Oak---KC---Dendavegod2------Den---NO---KC---SLAnderson's Council------Den---GB---KC---SLCapt Hook------Det---Min---Ind---SLBulldozing Freight Train------SF---Min---Ind---Denmosesberg------SF---Min---KC---Denjmz------Car---Dal---KC---Waspigskin pimp------Was---NO---KC---Denwharf rat------Det---Min---Ind---SLUncle Quacky------Car---Min---Ind---DenHexray------Car---Sea---Min---Denjuice------SF---Min---Pit---DenHash Mark------Det---Min---Ind---SLMichiana Mayhem------Det---Oak---KC---DenBudIce12pk------Pit---Min---Ind---Denffmaniac------Det---Min---Ind---SLjagchief------Den---NO---KC---SLHusker Power------Car---Min---KC---DenLefty27------Car---Min---Ind---Den*Page 5* ( 19  )DA RAIDERS------SF---Oak---NE---DenRaiderDebbie------Den---Sea---Ind---SLUPSman------Det---NO---NE---SLT.J.------Det---Oak---Ind---SLspudsfan------SF---Min---KC---Denleif74------SF---Oak---KC---GBrawdog------Car---Min---Ind---GBahmngrn30------Det---Oak---KC---SLBAT1man------Den---Min---Ind---SLtbone911t------Den---Min---Pit---GBCobraCmdr------Det---Min---KC---SLThe Bear------Den---Mia---Ind---SLbulldawg34------Car---NO---KC---SLchili------KC---Sea---Pit---WasEights------SF---Min---Ind---Den1-2-many------SF---Sea---Ind---HouBillsIn200X------Det---Sea---Ind---BufPskov1420------SF---Sea---Ind---DenPolecat------SF---Min---Ind---CarAaronl5------Car---Oak---Ind---SL------Survivors that need to reply for Week 4 ( 10 )----------------------------------FBGuy-----Week 1-----Week 2---Week 3*Page 1* Lowen1------Was---Oak---TB*Page 2*Sid------Det---Oak---NEMrKlaw------SF---GB---IndCharley------Det---Oak---Ind*Page 3* Infinite Justice------SF---Min---Ind*Page 5* MR Normandy------Was---Sea---NEHALtheCOW------Ind---Oak---Pit*Page 6* Timberman------Den---Sea---KC*Page 7* morehouse_slim------Det---Mia---Min*Page 9* pedrov------Den---Min---KC---------------------------------------------------------------------------------------------------WEEK 4

Sunday, Sep. 28

Arizona at St. Louis, 1:00 pm

Cincinnati at Cleveland, 1:00 pm

Jacksonville at Houston, 1:00 pm

New England at Washington, 1:00 pm

Philadelphia at Buffalo, 1:00 pm

San Francisco at Minnesota, 1:00 pm

Tennessee at Pittsburgh, 1:00 pm

Kansas City at Baltimore, 4:05 pm

San Diego at Oakland, 4:05 pm

Atlanta at Carolina, 4:15 pm

Dallas at N.Y. Jets, 4:15 pm

Detroit at Denver, 4:15 pm

Indianapolis at New Orleans, 8:30 pm

Monday, Sep. 29

Green Bay at Chicago, 9:00 pm

Open date: Miami, N.Y. Giants, Seattle, Tampa Bay



_____________________________________________________________

 
Last edited by a moderator:
i'll be early in and take St. Louis

RotoBW1------SF---Sea---KC --- St. Louis

 
Last edited by a moderator:
No way does Detroit go into Denver and win:Mulliganm Det---Oak---KC---DenGetting my AFC West teams out of the way early!

 
Blue Demon's picks:

Wk1: 49ers :thumbup:

Wk2: Vikings :thumbup:

Wk3: Colts :thumbup:

Wk4: Broncos :boxing:

Usually like to lay off the previous Monday night teams but this is too good to pass up.

 
Last edited by a moderator:


The road doesn't get any easier for Week 4.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
You're right, Jose, it doesn't.Oh well, let's jump on the bandwagon this Sunday.

Denver Broncos

 
I want to go with Green Bay so bad, but I'm going to avoid them, especially since they lost to the Cards last week

Amphibianbri - SF, Min, NE, Denver

Detroit couldn't do the impossible, could they?

 
Week 1 - SFWeek 2 - SeaWeek 3 - IndyI threw a dart into the board and it came up...Week 4 - RamsThank you... :)

 
Week 1: San Francisco 49ers

Week 2: Oakland Raiders

Week 3: Indianapolis Colts

Week 4: Denver Broncos

 

Users who are viewing this thread

Top