What's new
Fantasy Football - Footballguys Forums

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

***FBG 2017 OFFENSE DEFENSE CONTEST WEEK 17! (1 Viewer)

81+(37-3) =+115

Used:

O: MIN, OAK, MIA, KC, TB, WSH, ATL, PHIL, HOU, PIT, NO, RAMIT, Chargers, DET, JAX, NE

D: BUF, SEA, RAMIT, JAX, JETS, DEN, MIN, BAL, OAK, CAR, HOU, PIT, Chargers, GB, PHI, CHI

Week 17:

Offense:  yeah why not: San Francisco!

Defense:  New England

-QG

+127

Used

Offense:  Car, NE, Mia, Sea, SF, Ten, Jax, Cin, Ari, Pit, KC, Bal, LAC, Buf, Phi, Chi

Defense:  LAR, Sea, GB, TB, Ten, Atl, NYJ, Min, Oak, Det, Jax, Cin, LAC, Dal, Bal, Chi

Week #17:

Offense:  Washington

Defense:  Pittsburgh

Used:

O: Pitt, NE, Oak, KC, TB, Hou, Atl, Phi, NO, LAR, Jac, Was, LAC, Cin, Min, Car

D: Buf, Hou, NE, Jac, NYJ, Den, Car, Min, Phi, Sea, KC, Pit, LAC, Cin, NO, Bal

New:

O:  Buf

D:  NE

(17-6) 11-16 = -5

O: ATL, SEA, CAR, GB, TB, DEN, TEN, PHI, NO, PIT, KC, NE, LAC, NYJ, BAL, DET, WAS

D: BUF, OAK, DEN, JAC, BAL, LAR, MIN, KC, PHI, CHI, LAC, CAR, MIA, CIN, NO, PIT, SEA

+114

O USED:  ATL, NEP, OAK, KC, GB, HOU, PHI, CIN, NO, PIT, SEA, LAR, LAC, DET, CAR, DAL
D USED:   BUF, SEA, BAL, KC, NYJ, DEN, MIN, CIN, JAX, CHI, ATL, PIT, LAC, IND, NOS, WAS

WEEK 17:
OFFENSE:   Washington
DEFENSE:   New England

122

Used

O: min, nep, car, tb, phi, hou, lar, cin, nos, pit, kc, atl, lac, nyj, jax, bal

D: buf, oak, lar, sea, cin, mia, ten, min, phi, det, hou, nep, jax, gb, nos, chi

Week 17

O: sf

D: pit

15 + 0 (DNP) + (-7) +0 +9 +7 +6 +(-3) +5 +22 +30 +6 +2 + (-5) +15 +9 = 111

Used: O: Denver, Oakland, Arizona, Indy, New England, LA Rams, New Orleans, Dallas, Detroit, Philadelphia, Atlanta, LA Chargers, Kansas City, Minnesota, Carolina
Used: D: LA Rams, Dallas, Seattle, Baltimore, Houston, Buffalo, Cincinnati, Philadelphia, New England, Jacksonville, Pittsburgh, Oakland, Minnesota, New Orleans, Kansas City

Week 17: 
O:  Seattle

D:  Indianapolis

81+(37-3) =+115

Used:

O: MIN, OAK, MIA, KC, TB, WSH, ATL, PHIL, HOU, PIT, NO, RAMIT, Chargers, DET, JAX, NE

D: BUF, SEA, RAMIT, JAX, JETS, DEN, MIN, BAL, OAK, CAR, HOU, PIT, Chargers, GB, PHI, CHI

Week 17:

Offense:  yeah why not: San Francisco!

Defense:  New England

-QG
Think you might win this thing.

Update going into afternoon games:

Oz:  98 + SF points (eliminated from contention)
Cdn:  104 and finished. (eliminated from contention)
Quiz:  109 + SF Points. 
Deamon:  118 and finished.
Neil:  98 + Seattle points.

Early returns are in...congrats QuizGuy66 winning his own contest!  And a special award to Riffraff for sticking it out all season long despite a negative finish!

QuizGuy66:  143
-OZ-:  132
Neil Beaufort Zod:  122
Deamon:  118
cdwood:  104
Arodin:  79
Bankerguy:  25
Utter Chaos:  17
Cowboysfan8:  11
Genester:  10
bro1ncos:  9
Saint:  9