LBs:Bulluck, Keith TEN LBVilma, Jonathan NYJ LBLewis, Ray BAL LBUrlacher, Brian CHI LBSharper, Jamie HOU LBSpikes, Takeo BUF LBEdwards, Donnie SDC LBWitherspoon, Will CAR LBFletcher, London BUF LBPeterson, Mike JAC LBWilliams, D.J. DEN LBBarnett, Nick GBP LBPeterson, Julian SFO LBThomas, Zach MIA LBBriggs, Lance CHI LBClark, Danny OAK LBBrooks, Derrick TBB LBBrooking, Keith ATL LBArrington, Lavar WAS LBWilson, Al DEN LBDavis, Andra CLE LBMorgan, Dan CAR LBSuggs, Terrell BAL LBPierce, Antonio NYG LBFarrior, James PIT LBJune, Cato IND LBLehman, Teddy DET LBTrotter, Jeremiah PHI LBHarris, Napoleon MIN LBWatson, Courtney NOS LBBarton, Eric NYJ LBAyodele, Akinola JAC LBSimmons, Brian CIN LBFoley, Steve SDC LBBell, Kendrell KCC LBHartwell, Edgerton BAL LBNguyen, Dat DAL LBKassell, Brad TEN LBSmith, Derek m SFO LBDansby, Karlos ARI LBFujita, Scott KCC LBJohnson, Landon CIN LBSmith, Daryl JAC LBPorter, Joey PIT LBWashington, Marcus WAS LBSimmons, Anthony FA LBThomas, Adalius BAL LBTinoisamoa, Pisa STL LBBruschi, Tedy NEP LBCoakley, Dexter STL LBClaiborne, Chris STL LBPolley, Tommy STL LBKoutouvides, Niko SEA LBWilliams, Demorrio ATL LBUlbrich, Jeff SFO LBHenderson, E.J. MIN LBBailey, Boss DET LBMitchell, Kawika KCC LBWong, Kailee HOU LBHayes, Gerald ARI LBGold, Ian DEN LBGreenwood, Morlon HOU LBFoote, Larry PIT LBThomas, Dontarrious MIN LBBabin, Jason HOU LBCowart, Sam MIN LBThompson, Chaun CLE LBVrabel, Mike NEP LBThornton, David IND LBForeman, Jay FA LBPierce, Terry DEN LBDiggs, Na'il GBP LBFields, Mark CAR LBDraft, Chris ATL LBBoulware, Peter BAL LBHolmes, Earl DET LBBarber, Shawn KCC LBGreen, Barrett NYG LBJames, Bradie DAL LBPeek, Antwan HOU LBSirmon, Peter TEN LBMiller, Caleb CIN LBLewis, Kevin NYG LBHaggans, Clark PIT LBQuarles, Shelton TBB LBKacyvenski, Isaiah SEA LBWebster, Nate CIN LBGodfrey, Randall SDC LBDarling, James ARI LBMarshall, Lemar WAS LBGrant, Cie NOS LBDavis, James DET LBPope, Derrick MIA LBEmmons, Carlos NYG LBBentley, Kevin SEA LBGardner, Gilbert IND LBGreisen, Nick NYG LBMorris, Rob IND LBMcGinest, Willie NEP LBWinborn, Jamie SFO LBSmith, Travian OAK LBColvin, Rosevelt NEP LBCalmus, Rocky TEN LBJohnson, Ted NEP LBMoore, Eddie MIA LBSeau, Junior MIA LBHobson, Victor NYJ LB