Fantasy Football - Footballguys Forums
Jeromen

Official Drunk Thread

Recommended Posts

Drinking Tanquaray and Club Soda. Almost polished off the entire 5th. Special thanks to the Dentist who pointed out that Club Soda should be used as a mixer instead of tonic. Great call.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonight.

Tonight I'm going to get drunk on homemade beer.

I got one of these for Christmas.

:shrug:

I've had 6-7 pilsner glasses of this stuff and it is making my head hurt.

I'm switching to whiskey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonight.

Tonight I'm going to get drunk on homemade beer.

I got one of these for Christmas.

:lmao:

I've had 6-7 pilsner glasses of this stuff and it is making my head hurt.

I'm switching to whiskey.

I'm laying even money that this could end up in a trip to the hospital...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonight.

Tonight I'm going to get drunk on homemade beer.

I got one of these for Christmas.

:tumbleweed:

I've had 6-7 pilsner glasses of this stuff and it is making my head hurt.

I'm switching to whiskey.

I'm laying even money that this could end up in a trip to the hospital...
Holy ####. I don't think it was the subsequent 15 whiskeys I had after the beer but it felt like my stomach was going to explode this morning.

I think there a yeast monster living in my bowels and it is really good at making gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob...settle down

I think everytime I qualify for this thread I ask if you have ever been to Oconomowoc or Janesville.I qualify tonight, but I'm not going to ask.
And again, my sis and husband live in OcononononowocPM me if you wanna hammer down

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob...settle down

I think everytime I qualify for this thread I ask if you have ever been to Oconomowoc or Janesville.I qualify tonight, but I'm not going to ask.
And again, my sis and husband live in OcononononowocPM me if you wanna hammer down
#### it...if you wanna hammer down tell me here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob...settle down

I think everytime I qualify for this thread I ask if you have ever been to Oconomowoc or Janesville.

I qualify tonight, but I'm not going to ask.

And again, my sis and husband live in Ocononononowoc

PM me if you wanna hammer down

#### it...if you wanna hammer down tell me here
I haven't been to Wisconsin in about eight years.

I went to some conference that was held at Carthage College in Kenosha. It was cool. I was told that Kenosha is a resort town for rich people from Chicago and Milwaukee.

Fixed

Carthage is ok....for a boondocks type place

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im drunk too and im not taking any crap here. No more mr nice guy.

Just a tip, but one thing that might help reduce the amount of crap thrown your way would be to quit starting 5 threads a day. :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im drunk too and im not taking any crap here. No more mr nice guy.

You've been drunk all day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :lmao:

I want to eat your liver like a steak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :tinfoilhat:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :lmao:

I want to eat your liver like a steak!
Oh, and I hope you have access to an acetylene torch...a knife just won't get the job done.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :tinfoilhat:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :lmao:
No i havent been drinking all day. ive been drinking tonight and i see that ALL of you are enemies in disguise. I wont be fooled again.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :tinfoilhat:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :lmao:
Walking?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :bye:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :tinfoilhat:
Walking?
No. Why would I? :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :bye:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :tinfoilhat:
No i havent been drinking all day. ive been drinking tonight and i see that ALL of you are enemies in disguise. I wont be fooled again.
Oh, and you should probably learn how to quote the correct post. HTH. :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :bye:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :banned:
No i havent been drinking all day. ive been drinking tonight and i see that ALL of you are enemies in disguise. I wont be fooled again.
Oh, and you should probably learn how to quote the correct post. HTH. :thumbup:
thats alcohol for you lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :bye:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :banned:
Walking?
No. Why would I? :thumbup:
Cab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi kids. I'm drunk.Just thought I'd let you know. :bye:

I want to eat your liver like a steak!
How disturbing.And on that note, I think I'm gonna have to hit Taco Bell after this beer. :)
Walking?
No. Why would I? :bag:
Cab?
:lmao: :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

checking in. had some solid alt-biers and then ended with jameson and hot chocolate. Stilll early but Im an old man who likes to drink.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 1/2 shots of mr mcgillicuttys. lame night. got 2 chicks numbers and neither is talking to me.

Whoa...slow down chief. You got a liver to think about

PS You're not doing it right

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 1/2 shots of mr mcgillicuttys. lame night. got 2 chicks numbers and neither is talking to me.

Whoa...slow down chief. You got a liver to think about

PS You're not doing it right

You missed the part where I said it was a lame night. And i made one of the girls lol and am thinking of something witty to say to the other girl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 1/2 shots of mr mcgillicuttys. lame night. got 2 chicks numbers and neither is talking to me.

Whoa...slow down chief. You got a liver to think about

PS You're not doing it right

You missed the part where I said it was a lame night. And i made one of the girls lol and am thinking of something witty to say to the other girl.
:no:

I shouldn't be asking this but oh well...

How the Eff do you go to a party or bar and only have almost 2 shots? Especially on the lamest of nights. Thats when you should drink the most

stryker = case in point

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello!

3 pitchers of Rolling Rock, 1 Blue Point Toasted Lager and 6 assorted shots (including a shot of well vodka :excited: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 1/2 shots of mr mcgillicuttys. lame night. got 2 chicks numbers and neither is talking to me.

Whoa...slow down chief. You got a liver to think about

PS You're not doing it right

You missed the part where I said it was a lame night. And i made one of the girls lol and am thinking of something witty to say to the other girl.
:confused:

I shouldn't be asking this but oh well...

How the Eff do you go to a party or bar and only have almost 2 shots? Especially on the lamest of nights. Thats when you should drink the most

stryker = case in point

It was just my friends hanging out with some big girls they picked up playing beer pong in a guy's apartment. The shot was just some guy saying here taste this.

oh, and :excited:. I just spent the last hour going back and forth with this girl talking about all sorts of dirty stuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papa D's birthday + ice cream cake = drunk Homer

Don't ask me why it works out that way, it just does. :shrug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.